۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۴۰۳
امام جمعه آبادان:

دشمن قصد ناامید کردن نسل سوم و چهارم انقلاب از نظام را دارد

امام جمعه آبادان گفت:  هیچ انقلابی به اندازه انقلاب ما و هیچ کشوری به اندازه کشور ما دشمن ندارد و دشمن برای هیچ کشوری به اندازه کشور برای زمین زدنش سرمایه گذاری نکرده است.
امام جمعه آبادان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان اظهار داشت: در زمان حاضر انسجام موجود در میان دستگاههای مختلف اجرایی شهرستان خوب است و باید بیشتر از اینها بکوشیم و در واقع حق آن است که به مردم آبادان خدمات بیشتر و مطلوب تر انجام شود، آبادانی ها تمامی سرمایه شان را در دوران هشت سال دفاع مقدس از دست دادند و حقشان با توجه به اینکه بر روی منابع و معادن ارزشمند فراوان قرار دارند باید بیش از اینها باشد.

امام جمعه آبادان با قدردانی از تلاش ها و خدمات دولت در شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: تمامی مدیران دستگاههای اجرایی تلاش کنند و موانع احتمالی بر سر راه مردم در مراجعه به واحدهای مربوطه شان را رفع کنند و همچنین تلاش ها و اقدامات برای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان باید افزایش یابد. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آبادان ابراز داشت: چه با حجاب و چه بی حجاب برای نظام همه در یک کفه قرار می گیرند به همین دلیل نقدها باید منصفانه باشد، نقد منصفانه به مثابه طبیب حاذق و توانمندی است که براساس نیاز بیمار برای درمانش دارو تجویز می کند و یا آن را بستری و یا تحت مراقبت های ویژه قرار می دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در ادامه تصریح کرد: هیچ انقلابی به اندازه انقلاب ما و هیچ کشوری به اندازه کشور ما دشمن ندارد و دشمن برای هیچ کشوری به اندازه کشور برای زمین زدنش سرمایه گذاری نکرده است، در انواع و اقسام جنگ هایی که در اطراف ما رخ داده همچون جنگ ۳۲ روزه لبنان، جنگ در عراق، افغانستان، یمن، پاکستان و سوریه، خط قرمز دشمنان ایران بود نه این کشورهایی که به آنان حمله کرده اند. 

وی خاطرنشان کرد: دشمن قصد ناامید کردن نسل سوم و چهارم انقلاب از نظام را دارد و به همین دلیل باید کوشید و خدمات نظام را به گوش مردم به خصوص جوان ها برسانیم. 

امام جمعه آبادان در پایان گفت: نظارت دقیقی بر روی نحوه به کارگیری نیرو در پروژه فاز دو پالایشگاه وجود دارد و به طور حتم فرزندان این شهر در اولویت به کارگیری قرار دارند./9453/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات