۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۲۲۵۸۸
برای نخستین بار؛

زائران اهل سنت وارد زائرشهر شدند

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از ورود نخستین گروه زائران اهل سنت ترکمن به زائرشهر خبر داد.
زائر شهر رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مصطفی خاکسارقهرودی، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به ورود نخستین گروه زائران اهل سنت ترکمن به زائرشهر گفت: حدود 150 تن از زائران زیارت اولی اهل سنت ترکمن استان گلستان برای نخستین بار به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

وی عنوان کرد: این گروه از زائران زیارت اولی در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» در مدت سه روز حضور در مشهد مقدس به صورت رایگان در زائر شهر مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه این زائران هفتمین گروه زائران زیارت اولی هستند که در زائرشهر اسکان داده می‌شوند، ادامه داد: زائران زیارت اولی اهل سنت در مدت حضور خود در مشهد یک وعده غذا را میهمان حضرت رضا(ع) در میهمانسرا حرم مطهر خواهند بود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به استقبال اهل سنت برای تشرف به حرم مطهر رضوی ابراز کرد: این دسته از افراد همچون سایر زائران زیارت اولی با هماهنگی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان¬های مختلف به زیارت میآیند و در مدت سه روز حضور در مشهد مقدس تمام خدمات اسکان، حمل و نقل و تغذیه آن‌ها به صورت رایگان به این دسته از زائران حضرت رضا(ع) ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود؛ سالانه هزاران زائر اهل سنت از کشورها و استان های مختلف برای زیارت حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف میشوند که با اجرای طرح «مهر درخشان رضوی» از سال گذشته زائران اهل سنت استان های مختلف که تاکنون به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف نشده اند به مشهد می آیند./۸۶۴/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات