۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۲۲۶۸۷
تولیت آستان مقدس عباسی:

مسؤولان به مسائل تربیتی ایتام توجه ویژه‌ای داشته باشند

تولیت آستان مقدس عباسی توجه به ایتام در زمینه‎های مختلف به ویژه تربیتی و فرهنگی را بسیار حایز اهمیت توصیف کرد.
ایتام

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد الاشیقر تولیت آستان مقدس عباسی در دیدار با جمعی از مسؤولان موسسه خیریه امام سجاد (ع) در استان کربلا و ایتام تحت پوشش این موسسه گفت: مسؤولان ذی ربط باید توجه وافری در زمینه‎های مختلف به ویژه تربیتی و فرهنگی به ایتام داشته باشند تا بتوانند در آینده نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.

حجت الاسلام سید عدنان موسوی مسؤول امور دینی آستان مقدس عباسی نیز در این دیدار بیان داشت: والدین نقش مستقیم و بسیار تاثیرگذاری در تربیت کودکان دارند اما نقش مادر در این زمینه پررنگ‎تر است. تربیت فرزند برای مادران در غیاب پدر فعالیتی بسیار دشوار و وظیفه‎ای مضاعف است.

وی افزود: حقوق ایتام و اموالشان باید حفظ شود و همان طور که قرآن کریم تاکید می‎کند نباید در اموال آنان تصرف کرد.

سید فاضل الحسنی رییس موسسه خیریه امام سجاد (ع) در تشریح فعالیت‎های این موسسه به شبکه الکفیل وابسته به آستان مقدس عباسی گفت: بیش از 450خانواده یتیم تحت پوشش موسسه خیریه امام سجاد (ع) هستند.

وی ادامه داد: اختصاص حقوق ماهانه ویژه ایتام، توزیع مواد غذایی، برگزاری برنامه‎های تربیتی و پرورشی در قالب سخنرانی و کلاس‎های درس بخش از فعالیت‎های موسسه خیریه امام سجاد (ع) است.

مسؤولان و ایتام تحت پوشش موسسه خیریه امام سجاد (ع) پس از این دیدار به زیارت بارگاه مطهر حضرت عباس (ع) مشرف شدند و پای سفره اطعام این آستان نشستند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات