۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۲۳۰۰۳
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

تبیین فرهنگ دینی لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت تبیین و تقویت فرهنگ دینی در جامعه برای مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: در این راستا با تکیه بر مدیرت جهادی و انقلابی باید برای ترویج و تبیین فرهنگ دینی در جامعه نقش آفرینی کرد.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

حجت الاسلام  سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه بیان داشت: هدف دشمن از طرح دسیسه های فرهنگی مختلف، گسترش آسیب ها و به گمراهی کشاندن نسل جوان و نوجوان است.

وی راه مقابله با هجمه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی را ترویج و تبیین فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان عنوان کرد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: برای نهادینه سازی و ترویج فرهنگ دینی باید احیای مساجد مورد توجه قرار گیرد و مبلغان در این راستا نقش آفرین هستند.

وی با تأکید بر ضرورت جذب جوانان به مساجد خاطرنشان کرد: در این راستا با استفاده از ظرفیت مبلغان تلاش می شود جوانان جذب کانون مساجد شوند.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: باید با برگزاری برنامه های هدفمند و فرهنگی دینی در بین کانونها نسل جوان و نوجوان را به سمت فرهنگ دینی هدایت کرده و باورهای دینی و اعتقادی آنان را تقویت کنیم.

وی احیای مساجد را راه ترویج و تقویت فرهنگ دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: احیای مساجد و تقویت فرهنگ دینی در جامعه در سایه فرهنگ جهادی و انقلابی صورت می گیرد.

فعالیت 671 کانون فرهنگی هنری مساجد در لرستان

حجت الاسلام موسوی در ادامه از فعالیت 671 کانون فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی در لرستان خبر داد و گفت: 20 هزار نفر عضو این کانونها هستند./9459/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات