۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۲۳۱۷۸
جمعه هفته جاری؛

امام جمعه جدید بیرجند معارفه می شود

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی به عنوان امام جمعه بیرجند روز جمعه هفته جاری ۱۷ شهریورماه در محل مصلای المهدی(عج) بیرجند برگزار می شود.
رحیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی به عنوان امام جمعه بیرجند برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم روز جمعه هفته جاری 17 شهریورماه ساعت 11:15 دقیقه در محل مصلی المهدی(عج) بیرجند با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: این برنامه یک روز قبل از عید غدیر برگزار می شود و این مسأله به عنوان عیدی به همشهریان در شهرستان بیرجند است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین عبادی بعد از اینکه یک سال نماینده ولی فقیه در استان بود امروز به عنوان امام جمعه بیرجند از سوی مقام معظم رهبری معرفی شد، تصریح کرد: از تلاش و زحمات حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی در مدتی که عهده دار تصدی امامت جمعه بیرجند بود تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: مردم قبل از انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب شدند و بعد از انقلاب نیز زمینه تثبیت حکومت اسلامی را فراهم کردند و امروز حضور هوشمندانه مردم در پای رکاب ولی امر پیام غدیر است.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نمازجمعه میعادگاه ولایتمداران است و از مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار بیرجند دعوت می شود که در مراسم معارفه امام جمعه بیرجند حضور داشته باشند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه این اقدام بزرگ به عنوان نقطه عطفی در شهرستان بیرجند ثبت می شود، اظهار کرد: برای اینکه مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین عبادی سال گذشته در شورای اداری استان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان انجام شد لذا در این مرحله شورای اداری استان برگزار نخواهد شد و از این رو از تمام مسؤولان دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی دعوت می شود در مراسم معارفه که در محل مصلای بیرجند برگزار می شود شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 26 نقطه از استان نمازجمعه برگزار می شود، افزود: باید نقاط از نظر تقسیمات کشوری به عنوان شهر محسوب شوند تا بتوان در آنجا نماز جمعه برگزار کرد./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات