۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۲۳۲۵۵

حزب الله لبنان شکست محاصره دیرالزور را تبریک گفت

حزب الله لبنان شکست محاصره دیرالزور را به دولت و ملت سوریه تبریک گفت.
حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان شکست محاصره دیرالزور سوریه تبریک گفت و افزود: به سوریه مقاوم، رییس جمهور، مسؤولان، نیروهای قهرمان مسلح و ملت صبور و فداکار سوریه به دلیل پیروزی بزرگ بر تروریسم و آزادی محاصرانه جنایتکارانه شهر دیرالزور و فراهم شدن آزادی سایر مناطق اشغالی از لوث تروریست های داعش تبریک می گوییم.

در ادامه این پیام آمده است: این پیروزی بزرگ در پرتو ثبات مسؤولان سوری و پافشاری آنان بر بازپس گیری سرزمینی صورت گرفت که تروریست ها با وابستگی و منابع حمایتی مختلف بر آن مسلط شده بودند.

حزب الله تصریح کرد: جانفشانی بزرگ و مستمر نیروهای مسلح سوریه، چه نیروهایی که در دیرالزور به مدت سه سال مقاومت کرده و چه نیروهایی که به این شهر حمله کردند، در تاریخ ملت های مخالف سرسپردگی و شکست ثبت خواهد شد.

این حزب خاطرنشان ساخت: این پیروزی به معنای پیروزی ملت سوریه است که با وجود محاصره، در دیرالزور باقی ماند. این یک پیروزی آشکار و مبارک برای همه همپیمان سوریه است که در این سال ها در کنار این کشور حضور داشتند.

در بخش پایانی این تأکید شده است: این پیروزی بزرگ مقدمه آزادی همه مناطق اشغال شده از لوث تروریست های مورد حمایت بیگانگان به شمار می آید. سوریه در اوج وحدت و یکپارچگی قرار داشته و به فضل خون شهدا و هوشیاری رهبران در برابر توطئه های بزرگ مقاومت خواهد کرد.

نیروهای ارتش سوریه و متحدانش روز سه شنبه  به نیروهایی که در پادگان لشکر 137 ارتش که در اطراف «دیرالزور» مستقر بودند، رسیده و توانستند محاصره سه ساله این شهر را  بشکنند و با پیشروی، درپی شکستن محاصره فرودگاه «دیرالزور» هستند./980/ب902/د

ارسال نظرات