۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۵۲۳۳۳۳
استاد حوزه علمیه قم:

«تفرقه بیانداز و آقایی کن» از سیاست‌های انگلیس است

کارشناس شبکه ماهواره‌ای ولایت گفت: یکی از سیاست‌های انگلیس«تفرقه بیانداز و آقایی کن» است و بهترین عامل تفرقه در میان مسلمانان را نیز تقویت وهابیت و گروه‌های تکفیری و داعش می‌دانند.
توحیدی

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام توحیدی، استاد حوزه علمیه قم و کارشناس شبکه ماهواره ای ولایت شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای 17 شهریور که مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: تمام فرقه‌های باطلی که در ایران و خارج از کشور مشغول فعالیت هستند می‌خواهند به نظام اسلامی و اسلام ضربه بزنند.

وی گفت: این فرقه‌های باطل با تبلیغات گوناگون عده‌ای از افراد ساده را فریب می دهند و می‌خواهند اسلام را زیر سوال ببرند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: برخی از زرتشتیان و بهایی‌ها در فضای مجازی فعال شده‌اند و در این فضای مجازی برخی از فرقه‌های نوظهور ساختگی به اسم عرفان و معنویت را ایجاد و تبلیغ می‌کنند. 

*علمای شیعه مرزبانان فرهنگی هستند

حجت الاسلام توحیدی با بیان اینکه علمای شیعه مرزبانان هستند اما باید بدانیم این علما در کجا مرزبان می‌باشند، تصریح کرد: در آن مرزی که شیطان و نیروهای شیطان صفت وارد می‌شوند مرزبانی می‌کنند.

وی ادامه داد:  مرزبانی از مرزهای فرهنگی، دینی و عقیدتی بسیار مهم‌تر از مرزهای خاکی است و باید در مکانی که ابلیس و نیروهای آن وارد می‌شوند مرزبانی کرد و هر جا که دشمن وارد مرزها شد باید جلوی آن را گرفت.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مرزبانی بدون دیده‌بان امکان‌پذیر نیست و کار حوزه‌های علمیه و علمای شیعه نیز این است که باید رصد کنند.

حجت الاسلام توحیدی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید متخصص تربیت کند، اظهار کرد: در مسائل مختلف جوانان، فقهی، اعتقادی، مسائل  بهائیت و عرفان‌های نوظهور نیاز به تخصص وجود دارد و در هر کدام از این مسائل متخصص وجود نداشته باشد دشمن وارد می‌شود.

وی افزود: وهابیت در جهان به نام اسلام و مسلمانان بدترین جنایت‌ها را مرتکب می‌شود و دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای جلوگیری از رشد اسلام اهل بیت(ع) و اسلام شیعه تلاش کردند.

*خشونت، یکی از محورهای تبلیغات وهابیت علیه دین اسلام است

کارشناس شبکه ماهواره‌ای ولایت گفت: دشمن دین اسلام را یک دین خشن و خشونت معرفی می‌کند و مسلمان‌هراسی را ایجاد کرده است و یکی از محورهای تبلیغات وهابیت علیه دین اسلام، خشونت است.

حجت الاسلام توحیدی با بیان اینکه گروه‌های وهابیت بهترین وسیله برای رسیدن آمریکا، اسرائیل و انگلیس به اهدافشان است، عنوان کرد: دفاع در دین اسلام واجب است و وقتی که دشمن به سوی ما حمله می‌کند باید از خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه وهابی‌ها و گروه‌های تکفیری می‌گویند هر دینی باشد اما دین اسلام نباشد، تصریح کرد: آن اسلام زنده، اسلام اهل بیت(ع) و اسلام شیعه است.

«تفرقه بیانداز و آقایی کن» از سیاست‌های انگلیس است

کارشناس شبکه ماهواره‌ای ولایت ادامه داد: یکی از سیاست‌های انگلیس «تفرقه بیانداز و آقایی کن» است و بهترین عامل تفرقه نیز در میان مسلمانان و ایجاد آدم‌کشی را وهابیت و گروه‌های تکفیری و داعش می‌دانند.

حجت الاسلام توحیدی عنوان کرد: گروه‌های تکفیری در دنیا چه می‌کنند؟ آن‌ها به آسانی سر می‌برند، سر بچه‌ها را جلوی پدر و مادر و سر پدر و مادر را جلوی فرزندان می‌برند، این گروه‌ها زنده می‌سوزانند و سپس از جنایت‌های خود فیلم می‌گیرند و در فضای مجازی پخش می‌کنند.

*جنایت‌های گروه‌های تکفیری و داعش زیر پرچم لا اله الا الله صورت می‌گیرد

وی افزود: تمام جنایت‌های گروه‌های تکفیری و داعش زیر پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله صورت می‌گیرد و این فیلم‌ها که در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود مانع مسلمان شدن افراد در کشورهای اروپایی و آمریکایی است زیرا به نام اسلام و لا اله الا الله بچه سر می‌برند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه این افراد خبیث قرآن می‌خوانند، اضافه کرد: حوزه‌های علمیه باید آگاهی کامل داشته باشند و مردم آگاه شوند که دین اسلام و قرآن این نیست.

حجت الاسلام توحیدی افزود: گروه‌های تکفیری و داعش در خیابانی جلوی عده‌‌ای را می‌گیرد و از آن‌ها چند سوالی که آیا شیعه هستید یا سنی و نماز چند رکعت است می‌پرسند و اگر افراد اشتباه پاسخ دهند آن‌ها را می‌کشند و همزمان با کشتن این افراد نیز آیه قرآن پخش می‌کنند.

وی گفت: داعش معنی آیات قرآن را نمی‌فهمد و انسان می‌کشند و با جنایت‌هایی که می‌کند قرآن می‌خواند این اقدام آن‌ها سوءاستفاده از قرآن است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: داعشی‌ها وقتی که شهید محسن حججی را کشتند نیز آیه قرآن پخش کردند و می‌گویند می‌کشیم، سر می‌بریم و می‌سوزانیم تا کسی جرأت نکند نزدیک ما شود.

حجت الاسلام توحیدی اظهار کرد: داعشی‌ها و گروه‌های تکفیری تنها مسلمانان که گوینده شهادتین هستند را می‌کشند و تاکنون حتی یک گلوله نیز به سمت اسرائیل شلیک نکردند و بیماران خود را هم در اسرائیل درمان می‌کنند.

وی افزود: داعش و گروه‌های تکفیری تنها به دنبال نیروگیری از کشورهای عربی و اروپایی نیستند بلکه از ایران نیز دنبال عضوگیری هستند که متاسفانه عضوگیری هم کردند.

کارشناس شبکه ماهواره‌ای ولایت تصریح کرد: این گروه‌های تکفیری به هیچ عنوان نه اهل تشیع و نه اهل سنت را قبول ندارند و آن‌ها به دنبال این هستند که یک صف واحد با تمام اهل سنت در برابر اهل تشیع درست کنند.

حجت الاسلام توحیدی بیان کرد: جبهه ما در مقابل وهابیت و گروه‌های تکفیری بوده و این مسأله ارتباطی به برادران اهل سنت ندارد./۸۸۰/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات