۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۲۳۶۶۵
با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان؛

امام جمعه جدید شهرستان لالی معارفه شد

مراسم معارفه حجت الاسلام سیداحمدی به عنوان امام جمعه جدید لالی برگزار و از زحمات حجت الاسلام علوی اصل تقدیر و تشکر شد.
تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شورای اداری شهرستان لالی امروز جمعه ۱۷ شهریورماه و در یک روز تعطیل به منظور معارفه امام جمعه جدید شهرستان لالی با حضور اکثریت مدیران و مسؤولان پس از حضور در یادمان شهدای گمنام در محل فرمانداری لالی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان برگزار می شد، گودرز ترکی زاده فرماندار لالی در آغاز جلسه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : هر چه داریم از برکت خون شهدایی است که برای ما جانفشانی کرده اند و امنیت موجود را مدیون ایثارگری رزمندگانی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس برای این مرز و بوم فداکاری کردند.

فرماندار لالی در ادامه به موضوع اصلی جلسه و معارفه امام جمعه جدید اشاره و تصریح کرد: لازم می دانم در مدت حضور خود در لالی گواهی بدهم که چتر معنوی حجت الاسلام و المسلمین علوی اصل همواره بر سر همه گروه ها، دسته جات، اقوام و اقشار مختلف باز بوده و ایشان همواره در همه برنامه ها همکاری های مناسبی با مجموعه های مختلف داشته اند؛ لذا لازم می دانم از زحمات و تلاش های این عالم بزرگوار نهایت تقدیر و امتنان را به عمل بیاورم و برای وی در هر جایی که ادامه فعالیت خواهد کرد آرزوی توفیق و سرافرازی دارم.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام علوی اصل ضمن تبریک عید غدیر از مجموعه مردم لالی، مسؤولان، ادارات، نهادها و سازمان ها و ستاد برگزاری نماز جمعه در برگزاری منظم و مناسب نماز جمعه و همکاری با دفتر امام جمعه کمال تقدیر و تشکر را داشت.

 قرائت حکم توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین حجت الاسلام سید حسن سید احمدی امام جمعه جدید لالی که پیش از حجت الاسلام علوی اصل به عنوان نخستین امام جمعه در لالی فعالیت داشت در سخنانی کوتاه از همه تلاش های امام جمعه لالی در مدت 3 سال تقدیر و تشکر کرده و از خداوند توفیق ادامه برنامه ها و فعالیت های این عالم ارزشمند را طلب کرد.

در پایان این برنامه به منظور تجلیل از خدمات ارزنده حجت الاسلام علوی اصل لوح های یادبودی به وی اعطا شد.

گفتنی است، در نماز جمعه امروز لالی که با حضور اکثر اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد، حجت الاسلام علوی اصل در خطبه های نماز جمعه از مردم این شهرستان حلالیت طلبید.

وی با تقدیر از همه افرادی که با نهاد نماز جمعه همکاری داشته اند و با اشاره به پایان حکم مسؤولیت خود در سمت امام جمعه شهرستان لالی، تصریح کرد: هر چند با تریبون نماز جمعه در لالی خداحافظی خواهیم کرد اما ارتباط خودم را با مردم ارزشمند و جلیل القدر بختیاری در لالی حفظ خواهم کرد و امیدوارم اگر قصوری در کار بود همه عزیزان که در این چند سال با ما همراهی و همکاری کرده اند به بزرگواری خود عفو کرده و ما را حلال کنند.

لازم به ذکر است، در نماز جمعه امروز حکم انتصاب حجت الاسلام سیداحمدی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد زاده رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان قرائت شد و همچنین حجت الاسلام سیداحمدی در بین دو نماز نیز به صورت خلاصه به سخنرانی پرداخت./9453/۲۰۲/ح

 

 

ارسال نظرات