۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۲۷۰۰۷
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی:

جريان انحراف در پی زیر سؤال بردن ارزش ها و جایگزین کردن فرهنگ التقاطي است

نماینده خبرگان با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت:‌ جريان انحراف تلاش مي‎ كند فرهنگ سالهاي مقاومت،‌ دفاع و ارزشها و نيز الگوهاي ايثار و شهادت را با شيوه هاي گوناگون زير سؤال برده و فرهنگ التقاطي را جايگزين كند.
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ملكوتي نماينده مردم آذربايجان شرقي در خبرگان با اشاره به برجام، بدعهدي آمريكا را مورد تحليل و ارزيابي قرار داد.

وي به هشدارهاي مقام معظم رهبري در اين زمينه در روند مذاكرات هسته اي، اشاره و تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف و مناسبت هاي گوناگون در موارد حساس و سرنوشت ساز با عبارات و جملاتي پرمغز و محتوا و گاهي خطاب به عموم مردم قهرمان ايران و گاهي خطاب به مسؤولان محترم در رده هاي مختلف بيان مي فرمايند كه توجه و تأمل لازم در راستاي اداء حق مناسب و شايسته را مي طلبد.

استاد حوزه افزود: از آن روزي كه بنا شد مذاكرات مرتبط با فعاليت هاي هسته اي بين جمهوري اسلامي از يك سو و كشورهاي مقابل از سوي ديگر آغاز شد رهبر بزرگوار انقلاب هشدارهايي را به مسؤولان محترم دائر بر عدم پاي بندي طرف مقابل به ويژه آمريكا به پيمانها، اظهار داشتند و بعد از گذشت نه چندان طولاني، مسؤولين ذي ربط، خود با صراحت بر آنچه ايشان فرموده بودند اذعان نمودند.

نماينده آذربايجان شرقي در خبرگان اظهار داشت: رهبر انقلاب خطاب به حوزه،‌ دانشگاه،‌ مجمع تشخيص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبري، مجلس شوراي اسلامي و وزارت خارجه، دلسوزانه از آنها خواستند تا انقلابي بينديشند،‌ انقلابي عمل كنند و روح انقلاب را زنده نگهدارند، اما ما چه كرديم؟‌ آيا پاسخ اين هشدارها،‌ نوشتن چند پلاكارد و يا چاپ فرمايشات ايشان در سربرگهاي ادارات است؟! آيا با اين كارها حق ولايت ادا مي‎شود؟

وی ادامه داد: آيا سزاوار نبود نهادها و ارگانهاي مسؤول با هر عنوان و نامي به فرمايشات مقام معظم رهبري صبغه قانوني لازم الاجراء‌ بدهند؟ آيا زمان مناسب در جهت ايفاي مسؤوليت فرا نرسيده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملكوتي در ادامه به خطر نفوذ دشمن پرداخت و ابراز داشت:‌ جريان انحراف تلاش مي‎ كند فرهنگ سالهاي مقاومت،‌ دفاع و ارزشها و نيز الگوهاي ايثار و شهادت را با شيوه هاي گوناگون زير سؤال برده و فرهنگ التقاطي را جايگزين كند و اين مائيم كه بايد در برابر نظام سلطه تا قدرت داريم ايستادگي كنيم./۱۳۲۳/۱۰۳/ح

ارسال نظرات