۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۱۲۷
نماینده ولی فقیه در دزفول:

نماز جمعه برکات فراوانی برای مردم دارد

امام جمعه شهرستان دزفول با تأکید بر اینکه نماز جمعه موجب برکات فراوانی برای مردم و منطقه خواهد بود، گفت: شهر میانرود ظرفیت های فرهنگی فراوانی دارد که با استقرار امام جمعه انتظار می رود که این منطقه تبدیل به یک قطب فرهنگی شود.
امام جمعه دزفول قاضی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجج  اسلام محمدزاده رییس دفتر نهاد نمایندگی ائمه جمعه استان و قاضی دزفولی نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول با مسؤولان شهر میانرود و بخشدار بخش مرکزی در خصوص برقراری نمازجمعه در این منطقه امروز ۳ مهرماه دیدار و گفتوگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام قاضی دزفولی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار داشت: تا حد زیادی مقدمات انجام شده و حکم امامت جمعه شهر میانرود نیز صادر شده است و در این جلسه باید هماهنگی لازم برای شروع نماز جمعه در این منطقه صورت گیرد.

امام جمعه دزفول با تأکید بر اینکه نماز جمعه موجب برکات فراوانی برای مردم و منطقه خواهد بود، ابراز داشت: شهر میانرود ظرفیت های فرهنگی فراوانی دارد که با استقرار امام جمعه انتظار می رود که این منطقه تبدیل به یک قطب فرهنگی شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دزفول در ادامه تصریح کرد: با شروع نمازجمعه زمینه پیشرفت شهر میانرود در زمینه های مختلف و در بسیاری از کارهای اجتماعی و اقتصادی نیز فراهم خواهد شد.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام محمدزاده تأکید کرد: باید مسؤولان و اهالی منطقه میانرود موارد لازم و ضروری از جمله مکان اقامه نمازجمعه، دفتر امام جمعه، اسکان امام جمعه را فراهم کنند تا بتوان نمازجمعه را در این شهر آغاز کرد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار حاضرین به مکانی که برای اقامه نمازجمعه در میانرود در نظر گرفته شده بود رفتند و از این مکان بازدید و موقعیت آن را بررسی کردند./9453/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات