۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۲۸۲۴۲
رئیس هیأت‏ های مذهبی و مداحان تبلیغات اسلامی کشور:

سخنرانان در منبرها باید درس اخلاق بدهند

رئیس هیأت های مذهبی و مداحان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه سخنرانان در منبرهای خود باید درس اخلاق بدهند، گفت: امروز استکبار جهانی در تلاش است تا پرچم های سیاه امام حسین(ع) را از شیعیان بگیرد؛ از این رو باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به مجالس امام حسین(ع) آسیبی برساند.
غلامرضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ابراهیم غلامرضایی، رئیس هیأت‏های مذهبی و مداحان تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز در گردهمایی مسؤولان هیأت های مذهبی و مداحان خراسان جنوبی اظهار داشت: در روز قیامت تمام چشمان گریان خواهند بود جز آن چشمی که برای امام حسین(ع) گریه کرده است.

وی گفت: اسرائیل اتاق فکری را تشکیل داده است و در آن اتاق فکر می خواهند پرچم های سرخ امام حسین(ع) را از شیعه بگیرند  تا بتوانند بر همه چیز حاکم شوند.

رئیس هیأت‏های مذهبی و مداحان تبلیغات اسلامی کشور افزود: مجالس عزاداری و هیأت های امام حسین(ع) اقیانوس بی کران رحمت الهی بوده و حسین(ع) دریای بی کران الهی است.

غلامرضایی خطاب به مسؤولان هیأت های مذهبی، تصریح کرد: مدیران هیأت های مذهبی مسؤولیت مهم و خطیری دارند و نباید این مسؤولیت سبب شود که از دروازه محبت امام حسین(ع) دور شوید.

وی ادامه داد: انجام کارهای تبلیغی در هیأت های مذهبی لازم است ولی کافی نیست و باید در هیئات مذهبی تربیت فرهنگی نیز صورت بگیرد.

رئیس هیأت‏های مذهبی و مداحان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی جوانان را تحت تاثیر قرار داده است و باید در راستای پاسخ به شبهات در فضای مجازی اقدام شود.

غلامرضایی اظهار کرد: باید در مدیریت فرهنگی و آموزشی هیئات مذهبی برنامه های قرآنی، احکام شرعی، احادیث اهل بیت(ع)، معرفی سیره پیامبران و امامان و برپایی نماز جماعت نصب العین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سخنرانان در منبرهای خود باید درس اخلاق بدهند، افزود: امروز استکبار جهانی در تلاش است تا پرچم های سیاه امام حسین(ع) را از شیعیان بگیرد از این رو باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به مجالس امام حسین(ع) آسیبی برساند.

مسؤول کارگروه هیئات مذهبی و مداحان کشور گفت: باید هیأت های مذهبی به گسترش فریضه امربه معروف و نهی از منکر و شناخت بدعت ها و تحریف ها توجه کنند./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات