۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۳۰۵۴۶
با حضور معاون وزیر ارشاد؛

یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی صبح امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

 احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنایی هر چه بیشتر مردم با این محصول فرهنگی، قرار گرفتن کتاب در سبد خانوار و برآوردن نیازهای مخاطبان خاص مانند دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و اعضای هیات علمی دانشگاه ها از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب استان از ۱۷ تا ۲۲ مهرماه و از ساعت ۱۵:۳۰  تا ۲۲ بر روی علاقمندان دائر است و امکان حضور تمام هم استانی ها در این نمایشگاه وجود دارد.

محبی تصریح کرد: ۱۷۳ ناشر کشوری در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد ۹۰ ناشر مستقل، ۴۵ نمایندگی نشر، ۳۰ ناشر فروش متمرکز و هشت ناشر کتابفروش استان هستند.

وی با بیان اینکه ۴۲ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود، ادامه داد: 800 میلیون ریال یارانه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب خراسان جنوبی اختصاص یافته و 4 میلیارد ریال بن کارت خرید کتاب توزیع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نشست های تخصصی با حضور اساتید برجسته و غرفه کودک و نوجوان در جنب نمایشگاه برگزار می شود./880/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات