۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۳۰۷۶۲
امام جمعه بابل:

نیروی انتظامی سنگربان امنیت کشور است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این مطلب که نیروی انتظامی سنگربان امنیت کشور است، گفت: نیروی انتظامی در تراز نظام اسلامی یک نیروی معتقد، مومن و پرتلاش است که بر اساس باورهای دینی و ریشه های عمیق اعتقادی خود عمل می کند.
امام جمعه بابل در دیدار اعضای شورای نگهبان بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه، گفت: امنیت از مهمترین سرمایه ها و نعمت های خداوند متعال است که تنها کسانی قادر به درک ارزش آن هستندکه مبتلا به ناامنی باشند.

وی افزود: خوشبختانه کشور ما دارای ضریب بالای امنیت است و این به واسطه تلاش ها و مجاهدت های تلاشگران و جهادگران عرصه امنیت کشور محقق شده است.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان این مطلب که نیروی انتظامی سنگربان امنیت کشور است، خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی در حقیقت هفته امنیت و توجه دادن مردم به مقوله این نعمت بزرگ الهی است.

وی با اشاره به گسترش حوزه ماموریتی نیروی انتظامی، تصریح کرد: گسترده فعالیت نیروی انتظامی از مرزبانی با حفظ امنیت در محلات به حدی است که به عنوان نزدیکترین نهاد امنیت آفرین به مردم به واسطه ارتباط عمیق با سطح جامعه شناخته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بر لزوم قدرشناسی مردم از تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت:  دشمن در صدد است تا فضایی ناامن و ناکارآمد را بر نظام اسلامی به این مردم تحمیل کند اما مجاهدت های مجموعه عناصر امنیت آفرین در کشور به ویژه پرسنل نیروی انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناامنی در کشور، موجب آرامش خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: انتظار جامعه این است که نیروی انتظامی یک مجموعه ای مقتدر، قوی، هوشمند، پیچیده، سالم، امین،  سریع و به هنگام همراه با غیرت دینی باشد.

امام جمعه بابل نیروی انتظامی را تکیه گاه مردم بیان کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی به همه ابعاد ناامنی از جمله ناامنی های اخلاقی توجه جدی تری داشته باشد و در این رابطه هیچ ملاحظه ای نکند.

وی به برخی فشارها بر نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی در برخورد باتضعیف کنندگان ابعاد مختلف امنیت مردم هیچ ملاحظه ای نکند و باید همه دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی در این عرصه یاری گر، همدل و همراه نیروی انتظامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به شهادت تعداد بالایی از پرسنل نیروی انتظامی، گفت: همواره باب شهادت برای مجاهدان نیروی انتظامی باز است و باید از این مجاهدت قدرشناسی بیشتری شود.

 وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تراز نظام اسلامی یک نیروی معتقد، مومن و پرتلاش است که بر اساس باورهای دینی و ریشه های عمیق اعتقادی خود عمل می کند./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات