۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۳۱۶۰۸
مدیر حوزه علمیه امام خمینی:

ترامپ چهره بزک شده آمریکای جنایتکار را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام محسنی گفت: سخنان ترامپ، خوش‌بینان به پای‌بندی دولتمردان آمریکایی به عهد و پیمان های بین المللی را از خواب چند ساله بیدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عادل محسنی

حجت الاسلام عادل محسنی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به گزافه‌گویی‌های اخیر ترامپ، گفت: ترامپ نمایشگاه افکار آلوده و فرهنگ منحط طبقه زورمندان و زرمندان آمریکا و نمایان کننده لایه های زیرین اندیشه های منفعت طلبانه و خوی سلطه جویانه صهیونیست‌های افراطی آمریکا است.

وی با اشاره به آیه 12 سوره توبه «انهم لا اَیمان لهم»، عنوان کرد: سخنان ترامپ چهره بزک شده آمریکای جهانخوار و جنایتکار را کاملاً در معرض دید همه مردم دنیا قرار داد و خوش‌بینان به پایبندی دولتمردان آمریکایی به عهد و پیمان های بین المللی را از خواب چند ساله بیدار کرد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) در ادامه ابراز داشت: بدعهدی و پیمان شکنی آشکار آمریکا، روشن کننده نگاه و بصیرت عمیق قرآنی رهبر معظم انقلاب است که از همان ابتدای مذاکرات نسبت به پایبندی طرف آمریکایی خوشبین نبودند.

وی افزود: اساساً این گستاخی‌های رییس بی‌نزاکت ایالات متحده، نشانگر نابودی برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با غرب آسیایی آمریکا و زمینگیر شدن نوچه‌های مفلوک و جاهل آنها است.

حجت الاسلام عادل محسنی با اشاره به آیه 6 سوره بلد «یقول اهلکت مالا بلدا»، اظهار داشت: عصبانیت شدید آمریکا از سپاه عزیز، مقتدر و مظلوم نمایانگر عظمت، شکوه و تأثیرگذاری گسترده و عمیق این نهاد حسینی(ع) در بی اثر کردن هزاران ساعت برنامه ریزی و میلیاردها دلار هزینه صهیونیست‌ها در منطقه است.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) در ادامه تصریح کرد: ما حوزویان به ترامپ و صهیونیست‌ها می‌گوییم «موتوا بغیظکم» و یادآوری می‌کنیم «فاذا جاء وعد الآخره لیسوءوا وجوهکم و لیدخلوا المسجد کما دخلوه اول مره و لیتبروا ما علوا تتبیرا».

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آحاد مردم و مسؤولان که با همبستگی و انسجام پشت سر مقام معظم رهبری از نظام و ارزش‌های والای انقلاب حمایت کردند کمال سپاس و تشکر را داشته و از تمامی مدافعان حرم و برادران گرامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمال تشکر و قدردانی را داریم، همچنین از خداوند متعال عاجزانه توفیقات روز افزون ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی را خواستاریم./966/ت302/ب1

ارسال نظرات