۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۳۱۶۳۰
طی حکمی از سوی بسیج طلاب استان بوشهر؛

حجت الاسلام بردستانی مسؤول بسیج مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر شد

طی حکمی از سوی حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر حجت الاسلام حامد بردستانی به عنوان مسؤول بسیج مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.
مسؤول بسیج مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر طی حکمی از سوی حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر حجت الاسلام حامد بردستانی به عنوان مسؤول بسیج مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.

حجت الاسلام بردستانی در کارنامه خود سابقه مسؤولیت روحانیان طرح هجرت و معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز به عنوان مسؤول امور طلاب، فرمانده پایگاه بسیج طلاب دشتی و مسؤول مدارس امین استان بوشهر فعالیت می کند.

وی همچنین در سال 88 به عنوان فرمانده نمونه بسیج طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان بوشهر انتخاب شده بود.

در حکم بردستانی آمده است: نظر به مسؤولیت های خطیر بسیج طلاب، اساتید و روحانیون در سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنا به پیشنهاد فرمانده حوزه بسیج طلاب، اساتید و روحانیون شیهد عاشوری به موجب این حکم حضرتعالی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون اساتید و نخبگان امام خامنه ای بوشهر منصوب می شوید.

گفتنی است این حکم در حاشیه جلسه مدیران مدارس علمیه استان که امروز در محل مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد به وی اعطا شد./833/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات