۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۳۲۰۶۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

نابودي داعش عامل قرارگيري سپاه در لیست تروریستی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک ضمن محکوم کردن اقدامات رئیس جمهور آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را عامل نابودي داعش كه با هزينه هاي بالاي آمریکا متولد شده بود دانست و گفت: همين دلیل سبب قرارگيري نام سپاه در لیست گروههای تروریستی شد.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک شب گذشته در جمع بسيجيان اين شهرستان ضمن محکوم کردن اقدامات رئیس جمهور آمریکا مبني بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این عمل مستكبران نشان از شکست های پیاپی سیاست های آنها در منطقه دارد که سپاه عامل اصلي آن است.

وي با ابراز اينكه در برابر ياوه گويي هاي ریيس جمهور نادان آمريكا، ملت ایران ساکت نخواهند نشست، افزود: آمریکا و هم پیمانانش منتظر پاسخی کوبنده و دندانشکن از طرف ملت انقلابي باشند چرا كه سپاه نهادي محبوب و برخاسته از دل مردم است.

این مقام مسؤول در پاسخ به اينكه عده اي مي‌گويند ترامپ ديوانه شد، اظهار كرد: اتفاقا ترامپ خوب مي داند دارد چه مي‌كند و دقيقاً همان كاري را مي كند كه اوباما برنامه ريزي كرده بود.

وي با ابراز گلايه از 4 سال تحير ما از سوی دشمن، ادامه داد: ترامپ به جايي رسيده است كه فكر مي‌كند مي‌تواند چنين حرفهايي بزند، اما او در محاسباتش دچار اشتباه است.

مسؤول امور روحانیان سپاه قرچک خاطر نشان كرد: رییس جمهور آمریکا حتی در برابر تهدیدات کره شمالی هم نیز توان پاسخگويي ندارد، بدون واكنش و سرگردان شده است و این آشفتگی حاصل مدیریت نادرست او است.

وي اضافه كرد: آمریکایی که در برابر کره شمالی بازمانده است چطور به خود اجازه توهين به يك كشور بزرگ انقلابي می‌دهد، چگونه ملت بزرگ ایران را تهدید به گزينه نظامي و تحریم مي کند، حال آنكه خود در باتلاق کشور های دیگر گیر افتاده است.

حجت الاسلام عبدالله پور با تأكيد بر اينكه اتحاد بین ایران و قدرت های بین المللی، نشان از انزاوای آمریکا دارد، تصريح كرد: دیر یا زود آمريكا باید سياست هاي خود را با ایرانی قدرتمند در جهان وفق دهد، آمریکا و هم پیمانانش بدانند كه ملت ایران عقب نخواهند نشست و در برابر سیاست های غلط آنها قطعاً ايستادگي خواهد كرد.

وي در پایان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نابود كننده داعش و ديگر تروریست هايي منطقه است كه با هزينه هاي بالا و برنامه ريزي هاي كلان آمریکا و هم عهدانش متولد شده بودند و اين موضوع موجب برانگيخته شدن آمريكا و قرارگيري نام سپاه در لیست گروه های تروریستی شده است./804/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات