۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۳۳۳۴۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

استقلال ایران اسلامی در سایه امنیت است

نماینده ولی فقیه در لرستان از امنیت به عنوان نعمتی معنوی یاد کرد که خدای متعال به ما ارزانی داشته است و گفت: استقلال ایران در سایه امنیت است و در راستای برقراری این مهم در عرصه های مختلف نیز به نتیجه می رسیم.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز در همایش ستاد انتظامی لرستان گفت: خداوند متعال نعمت های مادی و معنوی فراوانی به ما بخشیده است و مهم ترین آنها امنیت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نعمت هدایت، ولایت و امنیت از نعمت های معنوی مهم و اثرگذاری هستند، خاطرنشان کرد: ولایت چراغ راه هدایت است.

وی با اشاره به اینکه خداوند پس از آفرینش ما را از راه عقل و پیامبران هدایت کرد، یادآور شد: اگر نعمت هدایت نبود انسان به ضلالت و گمراهی کشیده می شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه پس از پیامبران، خدای متعال نیز پرچمداری، به نام ولایت علم کرد تا ملت را هدایت و راهنمایی کند، اظهار داشت: اگر نعمت ولایت نبود، بشر به گمراهی می رفت.

وی از نعمت امنیت به عنوان نعمتی مجهول یاد کرد و افزود: همه نعمت ها و برکات در سایه امنیت حاصل می شود، اگر امنیت جانی نباشد، هستی و  زندگی در کار نیست.

امام جمعه خرم آباد استقلال امروز ایران اسلامی را به خاطر برقراری امنیت خواند و ادامه داد: دشمنان انقلاب و آمریکا از برقراری امنیت در ایران اسلامی خشمگین و ناراحت هستند.

وی خاطرنشان کرد: کینه توزی استکبار جهانی به خاطر امنیت ایران است و همواره در تلاش بوده که با طرح دسیسه های مختلف به امنیت این کشور ضربه بزند و لی در سایه وحدت و انسجام نیروهای نظامی و یکپارچگی مردم نقشه های دشمن نقش بر آب است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در پی یکپارچگی و استقلال از جمله در کشور عراق است و با تدابیر کشور ایران، داعش از عراق رانده شد.

وی با اشاره به اینکه شیعه در دنیا زیر بار ظلم و ذلت نمی رود، بیان داشت: شیعه اهل استقامت و پایداری است و این مهم رمز پیروزی در برابر دشمنان است./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات