۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۳۳۶۶۲
مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد؛

اعزام گروه‌های تبلیغی و جهادی «سفیران رضوی» در گستره ملی

مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از اعزام گروه‌های تبلیغی و جهادی «سفیران رضوی» در گستره ملی خبر داد.
سفیران رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا درمشهد ، عماد دخانی، مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در رابطه با طرح «سفیران رضوی»، اظهار کرد: سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی قصد دارد در دهه پایانی ماه صفر اقدام به اعزام مبلغ در قالب گروه‌های تبلیغی و جهادی در گستره ملی کند.

وی با اشاره به اینکه فراخوانی در این رابطه تهیه و شرایطی برای گروه‌های متقاضی عنوان شده است، تصریح کرد: گروه تبلیغی باید بیش از پنج نفر بوده و در مرکز مدیریت حوزه علمیه دفتر تبلیغات یا سازمان تبلیغات اسلامی پرونده داشته باشد.

دخانی سابقه حداقل دو موسم اعزام با اولویت جهادی را از دیگر شرایط مبلغان عنوان کرد و افزود: التزام به فعالیت مستمر در موسم‌های تبلیغی در مناطق مورد نظر و ارائه برنامه مدون از دیگر شرایط لازم برای متقاضیان است.

 مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در رابطه با نحوه ثبت نام گروه‌های تبلیغی و جهادی، عنوان کرد: علاقه‌مندان در گستره ملی می‌توانند فعالیت‌های خود را به همراه برنامه‌های مدون به کانال تلگرامی سفیران رضوی http://t.me/safiranrazavi  بفرستند.

مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مهلت ارسال اول تا ششم آبان ماه معادل سوم تا هشتم ماه صَفر است، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های لازم گروه‌هایی که در نوع برنامه‌های تبلیغی خود متناسب با ایام صفر باشد انتخاب و مورد حمایت سازمان قرار می‌گیرند./934/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات