۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۵۳۳۸۱۵

حمایت های تبلیغی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی از پیاده روی ۴۰ هزار نفری اهواز

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با اشاره به اعزام ۵۰ مبلغ به خارج از کشور برای حمایت از مسیرهای پیاده روی اربعین گفت: دفتر تبلیغات در تقویت حرکت پیاده روی ۴۰ هزار نفری به درخواست مسؤولان این حرکت برای حضور مبلغان و فعالیت های فرهنگی، پاسخ مثبت داده است.
دفتر تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،‌ با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به رسالت فرهنگی خود حمایت از مسیرهای مشایه پیاده روی اربعین را در اولویت قرار داده است، اظهار داشت: در این زمینه مبلغان مورد نیاز مسیرهای پیاده روی از سوی دفتر تبلیغات مشخص و معین شده اند.

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان تربیت روحانیان برای پاسخ به مسائل شرعی در مسیرهای منتهی به کربلا و حمایت فرهنگی از مواکب برپا شده در مناطق محروم اهواز را فعالیت های دیگر دفتر عنوان کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سازمان دهی مبلغان و اعزام بیش از 50 مبلغ به خارج از کشور را برای حمایت از مسیرهای پیاده روی انجام داده ایم، گفت: دفتر تبلیغات در تقویت حرکت پیاده روی 40 هزار نفری درخواست مسؤولان این حرکت برای حضور مبلغان در مسیر پیاده روی را لبیک گفته و سازمان بندی مبلغان در داخل را براساس این حرکت انجام داده است.

حجت الاسلام فرطوسی به حمایت های تبلیغی و فرهنگی دفتر تبلیغات در طول مسیر پیاده روی ۴۰ هزار نفری اشاره کرد و افزود: مبلغان در مسیر حرکت زوار به تبیین مسائل شرعی، منبرخوانی و تصحیح نمازخوانی مردم می پردازند.

وی در پایان عنوان کرد: در دهه اول محرم 280 مبلغ به 240 نقطه بحرانی استان اعزام شدند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات