۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۳۵۷۸۳
امام جمعه آغاجاری:

یوم الله ۱۳ آبان، نماد غیرت اسلامی است

امام جمعه آغاجاری یوم الله سیزده آبان را نماد غیرت اسلامی و ملی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم دانست و بر زنده نگاه داشتن این روز بزرگ تاکید کرد.
امام جمعه آغاجاری

حجت الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه آغاجاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به موضوع یوم الله 13 آبان، اظهار داشت: یوم الله 13 آبان در تاریخ جمهوری اسلامی در حقیقت رخدادهای مهم و متفاوتی دارد که باید به این روز بیش از پیش اهمیت داده شود.

امام جمعه آغاجاری در ادامه بیان داشت: سیزده آبان در واقع برای کشور ما تبدیل به یک یوم الله شده و باید آن را به صورت باشکوهی گرامی بداریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی آغاجاری درباره اهمیت سیزده آبان، گفت: نام و تاریخ یوم الله سیزده آبان هنگامی که به یاد و خاطر دشمن خطور می کند، آن را متوجه غیرت اسلامی و غیرت ملی جوانان، جوانان و دانش آموزان این مرز و بوم می کند.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: بر همه ما لازم است که یوم الله سیزده آبان را زنده نگه بداریم و نگذاریم اینطور ایام مهمی که زنده نگه داشتن آنها، عزت و استقلال ما را مستمر می کند، به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان با اشاره به زنده نگه داشتن یوم الله سیزده آبان در شهرستان آغاجاری، اظهار داشت: در شهرستان آغاجاری برنامه گرامیداشت یوم الله سیزده آبان برقرار خواهد بود؛ جلسات هماهنگی این روز بزرگ نیز از سوی مسؤولان این برنامه در آغاجاری تشکیل شد و پیش بینی می شود یوم الله سیزده آبان امسال با حضور اقشار مختلف مردم در آغاجاری از سال های گذشته پرشورتر و با شکوه تر برگزار شود./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات