۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۳۶۲۶۶
نمایشگاه مطبوعات:

مدیریت مدرن شهری معطوف بر تولید اشتغال است

شهردار منطقه ۱۷ تهران بزرگ با تأکید بر این که شهرداری رویکرد خود را از واگذاری فضای تراکم و زمین های شهری به زمینه ها و سیاست های درآمد پایدار تغییر داده است، گفت: با تولید زمینه های اشتغال به دنبال تحقق اهداف کلان سیاست های اقتصاد مقاومتی هستیم.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا درهفتمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

امیر محسنی، با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل نقش شهرداری ها در تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار داشت: نکته ای که باید در نقش شهرداری ها نسبت به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی توجه شود این است که «شهرداری ها هویتی حقوقی متفاوت با دولت ها دارند.»

شهردار منطقه 17 تهران بزرگ با بیان این که شهرداری بر اساس قواعد قانون وظایف و اهداف متافوتی با مبانی اجرایی دارد، عنوان داشت: بر اساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب بیشترین تلاش شهرداری ها معطوف بر این حقیقت است که با کمترین امکانات بیشترین نتایج ممکن را برداشت کنند.

محسنی با تأکید بر این که شهرداری رویکرد خود را از واگذاری فضای تراکم و زمین های شهری به زمینه ها و سیاست های درآمد پایدار تغییر داده است، گفت: با تولید زمینه های اشتغال به دنبال تحقق اهداف کلان سیاست های اقتصاد مقاومتی هستیم.

شهردار منطقه 17 تهران بزرگ با اشاره به این که شهرداری ها با رویکردهای مدرن مدیریت و رهبری می شوند، ابراز داشت: در جریان این الگو از مدیریت شهری به دنبال طراحی مشاغلی کم هزینه و پردرآمد برای جوانان هستیم؛ بر این اساس با نهادهای مردمی و آموزش و پرورش ارتباطات هدفمندی داریم.

محسنی با بیان این که برای جلوگیری از نرخ رشد بیکاری باید جوانان با حرفه های درآمدزا آشنا شوند، ابراز داشت: باید توجه داشت که آموزش های صرف نظری در محیط های آموزشی می تواند به رشد نرخ بیکاری کمک های مستقیمی ارائه دهد./837/۲۰۱/ح

ارسال نظرات