۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۳۶۵۳۱
فرمانده حفاظت سپاه:

مقاومت تنها راه اعتلای انقلاب است

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اصلی ترین دشمن انقلاب اسلامی را آمریکا خواند و گفت: باید با بصیرت و آگاهی و با اقتدار در مسیر مبارزه با استکبار جهانی ایستاد و دانست که تنها راه اعتلای انقلاب اسلامی مقاومت است.
علی نصیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم مؤمن و ولایی ورامین پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم راهپیمایی و تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان بار دیگر ارادت خود را به انقلاب اسلامی نشان داده و با آرمانهای امام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

سردار علی نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان دیار ۱۵ خرداد با بیان اینکه این روز یکی از ایام به یاد ماندنی در تاریخ ایران است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این روز، روز مرگ بر آمریکا است که امسال بوی اربعین به خود گرفته است.

وی ادامه داد: آمریکا که اصلی ترین دشمن ما است توانایی هیچ گونه تعرضی را ندارد چرا که اگر داشت تاکنون ساکت نمی نشست.

این مقام مسؤول با یادآوری اینکه در طول تاریخ ۳۸ ساله انقلاب اسلامی، آمریکا با همه خباثت‌های و برنامه‌ریزی های خود معترف به قدرت عظیم انقلاب اسلامی شکل گرفته در ایران است، خاطر نشان کرد: قدرت امروز ما برگرفته از همان انقلاب است که موجب عصبانیت بیش از پیش آمریکایی ها شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام منافع آمریکا را زیر سؤال برده است، گفت: بیان شعار مرگ بر آمریکا به عنوان شعار بنیادی در انقلاب اسلامی نشان از سیاست های غلط آمریکا و توطئه‌هایش در کشور ما دارد.

سخنران مراسم ۱۳ آبان ورامین به جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته ای، فتنه های ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و گفت: بخش اعظم توطئه های شکل گرفته از سوی غرب، برنامه ریزی هایی برای تضعیف انقلاب ما بوده است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و دیگر تحریم ها افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تحریم‌ها علیه کشور ما افزایش پیدا کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) با بیان وضعیت نامناسب اجتماعی و اقتصادی موجود در آمریکا اظهار کرد: آمارهای جهانی نشان دهنده وضع وخیم اقتصادی در آمریکا است، بیش از ۷۰ میلیون نفر از جمعیت آن‌ها گرسنه و بیش از ۴۰ درصد نوزادان متولد شده در آنجا وضعیت مشخصی ندارند، آمریکایی ها امروز حتی از اداره امور خود ناتوان شده اند.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تشریح برجام پرداخت و ابراز کرد: وضعیت پسا برجام نشان دهنده قابل اعتماد نبودن آمریکا است، حتی کشورهایی که برای آمریکا فرش قرمز پهن می‌کردند هم امروز سیاست‌های آمریکا را منفور می شمارند.

نصیری اظهار کرد: آمریکایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می زند و به دنبال جلوگیری از ساخت سلاح های اتمی است، سالها پیش کشور ژاپن را با این گونه سلاحها مورد حمله اتمی قرار داده اند.

فرمانده سپاه استان تهران در پایان خطاب به دانش آموزان، آینده انقلاب را در دستان جوانان خواند و یادآور شد: امروز اصلی ترین دشمن ما آمریکا است، باید با بصیرت و آگاهی باشیم و با اقتدار در مسیر مبارزه با استکبار جهانی ایستاد و بدانید که تنها راه اعتلای انقلاب اسلامی مقاومت است.

گفتنی است مردم مؤمن و انقلابی دیار ۱۵ خرداد  با حرکت در مسیر راهپیمایی و سر دادن شعارهای ضد استکباری خشم و انزجار خود را از سیاست های آمریکا نشان دادند./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات