۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۷۰۵۰
فرمانده انتظامی قم:

امنیت و اتحاد ایران و عراق در ایام اربعین در طول تاریخ بی‌نظیر است

سردار مجتبایی گفت: امنیت و آرامشی که در این مسیر وجود دارد بی‌نظیر است و همبستگی و وحدتی که بین دو کشور به وجود آمده در طول تاریخ بی‌نظیر بوده و هیچ موکبی به دنبال سهم خواهی نیست.
سردار مجتبایی در موکب جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی در حاشیه راهپیمایی حماسی اربعین حسینی در موکب مسجد مقدس جمکران با اشاره به حجم فعالیت‌های انجام‌شده برای برپایی باشکوه این مراسم معنوی اظهار داشت: حجم فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در این عرصه بسیار فراوان است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی بابیان عظمت و شکوه راهپیمایی حماسی اربعین حسینی افزود: آن چیزی که در این حرکت مشاهده می‌شود شکوه و عظمتی بوده که برای دین اسلام و شیعه ایجادشده و به نظر می‌رسد علت اصلی این عزت نیز معامله خالصانه امام حسین(علیه السلام) با خداوند متعال باشد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در این راهپیمایی عظیم و میلیونی مسلمانان کشورهای مختلف جهان از سراسر جهان حضور به هم می‌رسانند که پاسخ به آن‌همه فداکاری و گذشت امام حسین(علیه السلام) در روز عاشورا است.

مجتبایی بابیان اینکه تمام افرادی که به طرق مختلف در برپایی باشکوه این حرکت عظیم نقش داشته در اجر آن شریک هستند، ادامه داد: هر سال بر شکوه و عظمت این حرکت مردمی افزوده می‌شود و این میل و علاقه مردم کشورهای مختلف نیز هرسال برای حضور و شرکت در این راهپیمایی مردمی بیشتر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: امیدواریم این حرکت روزه به‌روز گسترده‌تر و باعظمت‌تر شود تا در نهایت به پیروزی کامل اسلام در منطقه و شکست کامل رژیم غاصب صهیونیستی ختم شود.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامشی که در این مسیر وجود دارد بی‌نظیر است و همبستگی و وحدتی که بین دو کشور به وجود آمده در طول تاریخ بی‌نظیر بوده که تنها هدف موجود در آن نیز خدمت به زوار است.

مجتبایی ادامه داد: هدف تمام موکب‌های ایرانی مستقر در مسیر پیاده‌روی نجف-کربلا ایجاد اتحاد، انسجام و خدمت در این حرکت عظیم و حماسی است و از این‌رو نیز هیچ موکب ایرانی به دنبال سهم خواهی نیست./۸۴۰/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات