۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۵۳۸۳۳۸
در راستای خدمت به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور صورت گرفت؛

برپایی پایگاه کمک‌ به زلزله زدگان از سوی مدرسه معصومیه

بسیج مدرسه علمیه معصومیه در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور پایگاه‌ جمع آوری کمک‌های مردمی برپا کرده است.
پایگاه جمع آوری کمک های مردمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حوزه علمیه قم نیز همگام با ملت ایران و نهادهای انقلابی و مردمی در حال خدمت رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور است.

بر اساس این گزارش، مدرسه علمیه معصومیه نیز در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور پایگاه‌ جمع آوری کمک‌های مردمی را در ابتدای بلوار محمد امین(ص) رو به روی مسجد این مدرسه برپا کرده است.

پتوی نو، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی و داروهای ضروری از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به شمار می‌رود که طلاب و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ جمع آوری کمک‌های مردمی مدرسه علمیه معصومیه این اقلام را برای انتقال به مناطق آسیب دیده تحویل دهند.

همچنین افراد می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ملی 0108783803008 و یا شماره کارت 6037991899926764 بانک ملی ایران واریز کنند.

گفتنی است، مراجع تقلید در اطلاعیه هایی ضمن ابراز تاسف و تأثر از وقوع حادثه غم بار زلزله در استان کرمانشاه و همدردی با حادثه دیدگان و خانواده های داغدار، اجازه صرف یک سوم از سهم مبارک امام علیه السلام برای رفع ما یحتاج ضروری آسیب دیدگان را به مؤمنان صادر کردند.

گفتنی است، زمین‌لرزه‌ غرب به‌بزرگی ۷.۳ ریشتر شامگاه یکشنبه در «ازگله»  کرمانشاه رخ داد که خسارات بسیاری به مناطق شهری و روستایی این استان وارد کرد و تا کنون ۴۷۴ کشته و ۹۳۸۸ زخمی به دنبال داشته است./841/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات