۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۳۸۶۸۹
مسؤول گروه جهادی حنیفا:

هیچ تفاوتی در خدمت رسانی به مردم شیعه و اهل سنت وجود ندارد

مسؤول گروه جهادی حنیفا با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی در خدمت رسانی به مردم شیعه و اهل سنت وجود ندارد، گفت: اگر چه این حادثه کام همه مردم ایران را تلخ کرد اما وحدت و یکپارچگی ملت ایران در خدمت به زلزله زدگان، نشان دهنده همدلی و انسان دوستی مردم است.
گروه جهادی حنیفا

خانم دانه کار مسؤول گروه جهادی حنیفا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: پس از اتفاقی دلخراش که برای هموطنان در غرب کشور رخ داد و ایران را عزادار کرد گروه های جهادی مختلفی برای امدادرسانی و خدمت به زلزله زدگان در این استان حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: گروه جهادی دختران حنیفا نیز از روزهای اول وقوع این حادثه همدرد با مردم شریف استان کرمانشاه در منطقه حضور یافت تا اقدامات آنها مرحمی بر دردهای مردم حادثه دیده باشد.

مسؤول گروه جهادی حنیفا تأکید کرد: هموطنان مناطق غرب کشور امروز نیازمند امدادرسانی و کمک هستند و تنها تسلیت گفتن دردی از آنها دوا نمی کند بنابراین گروه جهادی حنیفا نیز بر اساس احساس مسؤولیت خویش در این منطقه حضور یافت تا سهمی در کمک رسانی به زلزله زدگان داشته باشد.

دانه کار حضور در مناطق زلزله زده را اقدامی انسانی و واجب خواند و گفت: این گروه جهادی در سال گذشته در مناطق کردنشین حضور داشت و امروز برای ابراز همدردی با مردم خونگرم این منطقه، مجددأ در این مناطق حاضر شده است.

وی مطرح کرد: جهادگران گروه به محض خبردار شدن از حادثه زلزله اخیر، تصمیم گرفتند در مناطق اهل سنت نشین حضور یافته و کمک ها و خدمات خویش را انجام دهند.

مسؤول گروه جهادی حنیفا تأکید کرد: اقدامات این گروه به جهانیان و به ویژه دشمنانی که در پی تفرقه افکنی در میان مذاهب اسلام هستند نشان می دهد هیچ تفاوتی در امر خدمت رسانی میان اهل سنت و شیعه وجود ندارد و مردم مسلمان ایران فارغ از هرگونه مذهبی با اتحاد و وحدت در شادی و غم در کنار هم هستند.

دانه کار یادآور شد: اگر چه این حادثه کام همه مردم ایران را تلخ کرد اما وحدت و یکپارچگی ملت ایران در خدمت به زلزله زدگان، نشان دهنده همدلی و انسان دوستی مردم زیر سایه رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: خدمات گروه جهادی حنیفا بیشتر در راستای خدمت به بانوان و کودکان حادثه دیده متمرکز است و با شناخت کمبودها و احتیاجات این قشر، باز هم به فعالیت در این منطقه ادامه خواهد داد.

مسؤول گروه جهادی حنیفا با تقدیر از همکاری ها و حمایت های جامعه روحانیان اهل سنت منطقه عنوان داشت: روحانیان اهل سنت منطقه با راهنمایی های حکیمانه، گروه های جهادی را در کمک رسانی به مناطق محروم و حادثه دیده یاری می کنند و امید است با شناخت کمبودها و نیازهای اصلی منطقه، بتوان به خدمت به این مردم شریف ادامه داد./8571/ت302/ب1

ارسال نظرات