۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۳۹۱۷۶
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی کشور:

فعالیت روحانیان در نیروهای مسلح وحدت دیانت و سیاست را محقق کرد

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی کشور گفت: فعالیت روحانیان در قالب واحد عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح وحدت دیانت و سیاست را محقق کرد.
حجت الاسلام روحانی فر- خراسان شمالی حجت الاسلام روحانی فر- خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدباقر روحانی فر، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی کشور، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، از حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی از واحد عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان شمالی قدردانی کرد و گفت: این حمایت‌ها نقش مؤثری در اجرایی شدن برنامه‌های این واحد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، اضافه کرد: سازمان عقیدتی سیاسی سه مأموریت مهم را در راستای ارتقای بینش دینی و سیاسی نیروهای مسلح بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام روحانی فر ادامه داد: نخستین مأموریت سازمان عقیدتی سیاسی ارتقای بینش معنوی در بین کارکنان است که این مهم با آموزش و تبلیغات در حال انجام است.

وی افزود: ارتقای بینش سیاسی و گرایش نیروهای مرزبانی به معنویات دیگر رسالت سازمان عقیدتی سیاسی است که از سوی معاونت سیاسی پیگیری می‌شود و در این راستا هدایت سیاسی و نهضت روشنگری که به‌صورت سراسری برگزار می‌شود منجر به ارتقای بینش سیاسی افراد می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی فر خاطرنشان کرد: وظیفه بعدی سازمان عقیدتی سیاسی صیانت از مأموریت‌ها است؛ یعنی مطابقت مأموریت‌های ناجا با ضوابط شرعی که از سوی معاونت نظارت و ارزش‌یابی مکتبی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی در کنار سازمان حفاظت اطلاعات دو بازوی قدرتمند برای فرماندهان بوده و کمک کار فرماندهان هستند؛ به‌گونه‌ای که با فعالیت‌های خود هزینه‌های کارکنان را کم کرده و تلاش می‌کنیم تا گرایش غیرمذهبی و غیرامنیتی در ناجا به وجود نیاید.

حجت‌الاسلام روحانی فر با بیان اینکه طرح عقیدتی سیاسی اثرات مطلوب و مناسبی داشته است، اظهار کرد: فعالیت روحانیان در نیروهای مسلح ابتکار مناسبی بود که در ایران اسلامی اجرایی شده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی کشور گفت: فعالیت روحانیان در قالب واحد عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح وحدت دیانت و سیاست را محقق کرد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات