۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۳۹۴۶۱
مدیر حوزه علمیه امام خمینی ارومیه خبرداد؛

ارسال ۳۰ مقاله علمی به جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام ارجمند با بیان اینکه به دنبال تقویت آموزش و پژوهش در این مدرسه علمیه هستیم، گفت: ۳۰ مقاله علمی از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در جشنواره علامه حلی حضور خواهد داشت.
جلسه هیئت امنای مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام جواد ارجمند مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه امروز در جلسه هیأت امنای این مدرسه علمیه، اظهار داشت: سال جاری در حوزه علمیه امام خمینی(ره) به نام پیشرفت در آموزش و پژوهش نام گرفته است تا شاهد ارتقا سطح علمی و پژوهشی این مدرسه باشیم.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در نظم بخشی امور مدیریتی و ارتقای سطح علمی طلاب، گفت: سالن هنر و رسانه، خانه عالم و شهید، مرکز رشد علمی و پژوهشی فاطر از اقدامات در حال اجرا است که به فضل الهی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با بیان اینکه ۵۰ درصد از پروژه مرکز رشد علمی پژوهشی فاطر به اتمام رسیده است و امید است درهفته آینده به پایان برسد، ابراز کرد: این مرکز سه منظوره برای برگزاری کارگاه های علمی، کنفرانس و جهت پژوهش طراحی شده است.

وی با اشاره به فضا سازی و زیباسازی محیط مدرسه علمیه، گفت: نام گذاری مدارس به نام علماء برجسته، زیباسازی حیات مدرسه، راه اندازی پارکینگ، تدوین آیین نامه مدرسه برای نصب در حجرات و توجه به بهداشت و تمیزی سالن های مدرسه از این اقدامات است.

حجت الاسلام ارجمند با بیان اینکه دو گروه علمی و پژوهشی با نام های پژوهشگران جوان و صدر با حضور طلاب با انگیزه علمی راه اندازی شده است، ابراز داشت: از جمله نتایج این گروه های علمی که با تشویق مادی و معنوی این طلاب همراه بوده است ۳۰ مقابله به جشنواره علامه حلی ارسال خواهد شد.

وی برگزاری هیئت مشترک حوزه و بازار را با هدف ارتباط تنگاتنگ با بازار و بازاریان را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و افزود: طرح مباحث فقه و اخلاق بازار از موضوعات مطرح شده در این جلسات است که امید است این جلسات به متن بازار کشیده شود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با اشاره به شیوه مشارکتی در مدیریت حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: تشکیل ۲۰ جلسه مشورتی برای حضور در عرصه مدیریتی حاصل این شیوه مدیریتی است.

وی با بیان اینکه بعد از سه سال در این مدرسه به جذب پایه های نخست و سال اولی اقدام کردیم، گفت: بعد از قبولی ۷۰ نفر ۴۳ نفر برای حضور در دوره اختبار و تثبیت دعوت شدند که در حال حاضر ۳۳ نفر از طلاب در این حوزه علمیه و در پایه نخست به تحصیل اشتغال دارند./۸۵۴/پ202/ب1

ارسال نظرات