۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۴۰۹۳۴
آیت الله علما مطرح کرد؛

سفر رهبری به مناطق زلزله زده درس آموز بود/ تشکر از امدادرسانی طلاب

آیت الله علما با اشاره به اینکه بازدید رهبر انقلاب از مناطق زلزله زده سبب دلگرمی مردم شد، گفت: حضور ساده و بدون تشریفات ایشان تسکینی بر دردهای مردم زجر دیده بود.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مدیران رسانه های جبهه انقلاب اسلامی صبح امروز با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار به حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب اشاره کرد و ابراز داشت: حضور ساده و بدون تشریفات رهبر معظم انقلاب در این منطقه تسکینی بر دردهای مردم زجر دیده شهرستان سرپل ذهاب و درسی برای سایر مسؤولان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: مردم شهرستان سرپل ذهاب و قصر شیرین همواره مرزبان و پاسدار خاک ایران اسلامی هستند، بازدید رهبر معظم انقلاب از این منطقه سبب دلگرمی این عزیزان شد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسؤولان نظام بر اساس وظیفه و مسؤولیت خویش در منطقه حضور پیدا کرده و از مناطق مختلف بازدید کردند، امید است که این توجه و جدیت تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید نیازهای ضروری و فوری مردم منطقه زلزله زده شناسایی شده و در اسرع وقت پیگیری و رفع شود تا این عزیزان بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند.

آیت الله علما مطرح کرد: مدیریت و برنامه ریزی در این منطقه افزون بر رفع نیازهای ضروری مردم می تواند آرامش بخش نیز باشد، عوامل اجرایی در این منطقه، انقلابی و جهادی مشکلات مردم را رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به حضور طلاب و علما در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب و روحانیان با حضوری گسترده به امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم زلزله زده پرداخته و خدمات خوبی را ارائه کردند.

وی در پایان تأکید کرد: حضور طلاب از مدارس علمیه سراسر کشور و مشاوره این عزیزان با مردم زجر کشیده تسکینی بر آلام این عزیزان است./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات