۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۴۱۴۶۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل لرستان:

بصیرت راه مقابله با توطئه های دشمنان است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان مبلغان را پرچمدار تبلیغ و ترویج ارزش های دینی در جامعه خواند و گفت: بصیرت بخشی و هوشیاری راه مقابله با هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمنان است.
اعزام مبلغ بصیرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بعداز ظهر امروز در همایش«پرچمداران بصیرت» که با حضور مبلغان طرح هجرت در سالن اجتماعات ساختمان ولایت سپاه لرستان برگزار شد، گفت: مبلغان نقش بسزایی در ترویج ارزش های دینی و فرهنگی دارند.

وی از مبلغان به عنوان پرچمداران اشاعه آموزه های دینی یاد کرد و افزود: اخلاص عمل، تبلیغ جهادی، روحیه انقلابی و دلسوزی مبلغان امری مهم در راستای نهادینه سازی ارزش ها و ارتقای فرهنگ دینی جامعه است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان تحکیم بخشی به باور و اعتقادات دینی نسل جوان را لازمه مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی خواند و گفت: با انجام رسالت تبلیغی خود می توان در تحقق این مهم در جامعه اسلامی نقش آفرین شد.

وی مطالعه، تحقیق و تسلط بر علوم روز جامعه را لازمه پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل جوان دانست و گفت: مبلغ با تکیه بر علم و دانش و آگاهی کامل نسبت به مسائل روز جامعه می تواند در این راستا به خوبی ایفای نقش کند.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه به دیگر ویژگی های یک مبلغ موفق در عرصه تبلیغ اشاره و عنوان کرد: مردمی بودن، معنویت، دین داری، بصیرت، بینش سیاسی و استکبار ستیزی را می توان از جمله این ویژگی ها عنوان کرد.

وی در ادامه روحانیت را پناهگاه مردم خواند و خاطرنشان کرد: حضور روحانیان طرح هجرت در مناطق تبلیغی افزون بر بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه نقش بسزایی در صلح و سازش بین روستاییان و تحکیم روابط دوستان و خانواده ها دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه در جامعه امروز دشمنان کیان اسلام و کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند و در صدد تضعیف این کانون و فروپاشی آن هستند، گفت: راه مقابله با دسیسه های دشمنان بصیرت و هوشیاری است./9451/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات