۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۴۱۴۸۲
مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر خبر داد؛

شرکت طلاب مدرسه علمیه الزهرا پلدختر در کارگاه آموزشی فن بیان

مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر از برگزاری دوره آموزشی فن بیان ویژه خواهران مبلغ این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: برگزاری این دوره های آموزشی فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج ارزش ها و مقابله با ضد ارزش ها است.
کارگاه آموزشی

اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر، در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ این مدرسه در سطح جامعه به ویژه در مدارس و مساجد گفت: طلاب مبلغ برای انجام رسالت تبلیغی خود باید از شیوه های نوین تبلیغی بهره مند شوند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی تبلیغی ویژه طلاب افزود: با برگزاری دوره های آموزشی با محوریت فن بیان تلاش می شود سطح علمی و تبلیغی آنان را ارتقا بخشید تا بتوانند با حضور در مناطق تبلیغی به خوبی ایفای نقش کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی فن بیان فرصتی ارزشمند برای ارتقای توانمندی آنان در عرصه تبلیغ است، عنوان داشت: هدف از برگزاری این دوره ها آموزش روش های بهره مندی از شیوه های نوین تبلیغی است.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه تداوم کارگاه های آموزشی شاهد ارتقای توانایی تبلیغی طلاب باشیم، عنوان داشت: مبلغان باید نفوذ کلام داشته باشند و در عرصه تبلیغ و ارائه مطالب به مخاطب خود توجه داشته باشند چراکه مخاطب شناسی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آزادبخت با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان ویژه طلاب خواهر خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی با حضور اساتید برجسته حوزه و با هدف ارتقای توانایی طلاب مبلغ برگزار شد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه ارتقای سطح علمی و تبلیغی مبلغان شاهد ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و خنثی بودن هجمه های فرهنگی دشمنان باشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر تقویت باورهای دینی، اعتقادی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را لازمه خنثی سازی هجمه های فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: امید است در سایه فعالیت تبلیغی مبلغان بتوان در این راستا ایفای نقش کرد./9459/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات