۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۴۱۷۶۳
مسؤول اردوی جهادی طلاب و روحانیان مدارس اهواز خبر داد؛

اعزام طلاب ۱۱ مدرسه علمیه اهواز به مناطق زلزله زده غرب کشور

حجت الاسلام قاسمی از اعزام طلاب ۱۱ مدرسه علمیه اهواز به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
اعزام طلاب برای امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حسن قاسمی، مسؤول اردوی جهادی طلاب و روحانیان مدارس علمیه اهواز، در آیین بدرقه طلاب اعزامی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ابراز داشت: اعزام طلاب به مناطق زلزله زده پس از مشورت های صورت گرفته با همکاران حاضر در کرمانشاه صورت می گیرد و این حضور تنها برای خدمتگزاری به مردم مصیبت زده است.

مسؤول اردوی جهادی طلاب و روحانیان مدارس اهواز با بیان اینکه طلاب و روحانیان آمادگی انجام هرگونه کاری را داشته باشند، افزود: طلاب براساس مدارس تابعه به گروه هایی تقسیم بندی شده و براساس دستورهای صادره به مناطق هدف اعزام می شوند تا با مردم زلزله زده از نزدیک روبه رو شده و به نیازها، خواسته ها و درددل هایشان آگاهی یابند.

حجت الاسلام قاسمی خطاب به طلاب ملبس گفت: طلاب ملبس توجه داشته باشند که یکی از آسیب های بلایای طبیعی در کنار خسارت های مالی و جانی، آسیب های عاطفی و روحی داغدیدگان است که در این باره روحانیان باید به چادرها مرتبا سرکشی کرده و به درد دل مصیبت زدگان توجه داشته باشند.

وی بیان داشت: طلاب و روحانیان با برادران شیعی و سنی دیدار کرده و هدف شان را صرف خدمت برای این عزیزان قرار دهند و از طرح مسائل عقیدتی و اختلافی پرهیز کنند.

مسؤول اردوی جهادی طلاب و روحانیان مدارس اهواز با بیان اینکه گروه های جهادی بهترین فرصت برای عرض اندام روحانیان و طلاب است، تصریح کرد: چنین حضوری نزدیکی فرقه های اسلامی به یکدیگر را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام قاسمی بهترین تبلیغ در مناطق زلزله زده را عمل خالص بیان کرد و گفت: در مناطق زلزله زده نباید توقع جا و انتظار غذای خوب را داشت.

وی اظهار داشت: طلاب مدارس علمیه اهواز از قبیل باب الحوائج، علی بن ابی طالب(ع)، فاطمیون، الغدیر، ولی عصر(عج)، امام خامنه ای، امیرالمؤمنین(ع)، امام خمینی(ره)، حیدر کرار، خاتم الانبیاء(ص) و امام جعفر صادق(ع) به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند./9456/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات