۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۴۲۲۸۶
امام جمعه بابل:

ولایت فقیه محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور است

امام جمعه بابل با تاکید بر محور بودن ولایت فقیه در وحدت نیروهای انقلابی، گفت: باید تمام اندیشه ها و خط و مشی های سیاسی، اجتماعی و دینی بر اساس محور و ریسمان محکم ولایت فقیه در عصر غیبت باشد تا مسیر حق در میان غبار فتنه ها گم نشود.
تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل تجمع نیروهای انقلابی بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امشب در تجمع نیروهای تاثیرگذار انقلابی شهرستان بابل در مسجد شهید بهشتی این شهر با بیان اهمیت وحدت نیروهای وفادار و انقلابی، گفت: امام راحل منادی وحدت در کشور بود تا به هم پیوستن نیروها شاهد یک قدرت بزرگ و تاثیرگذار در مسیر اهداف انقلاب باشیم.

وی افزود: وحدت عامل پیش برنده امور است و دشمنان از وحدت میان وفاداران به انقلاب هراسان هستند از این رو تمام اسباب خود را برای ایجاد تفرقه در کشور به کار می بندند.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل مهمترین عامل وحدت در کشور را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ولایت و ارزش های اسلامی و انقلابی عامل مهم وحدت است و باید ضمن شناسایی مولفه های وحدت جریان های وفادار به انقلاب، شاخصه های بصیرت افزایی هم برای جامعه تبیین شود.

وی ادامه داد: شهرستان بابل پیشرو در زمینه های انقلاب با داشتن نیروهای فعال و برجسته سیاسی و مذهبی هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب اسلامی بود و این مسیر تا امروز امتداد پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به سابقه مبارزاتی شهرستان بابل قبل و بعد از انقلاب، تصریح کرد: فضای معنوی و انقلابی و پیشرویی در شهرستان بابل را مرهون تلاش های علمای بزرگ این شهرستان مانند نماینده فقید ولی فقیه در استان و دیگر علمای بصیر و ولایی هستیم.

وی با بیان تلاش های برخی از جریان های نفوذی برای شکستن وحدت در میان نیروهای انقلابی، خاطرنشان کرد: باید تمام اندیشه ها و خط و مشی های سیاسی، اجتماعی و دینی ما بر اساس محور و ریسمان محکم ولایت فقیه در عصر غیبت باشد تا مسیر حق را در میان غبار فتنه ها گم نکنیم.

امام جمعه بابل با تاکید بر رویش ها و ریزش ها در مسیر انقلاب، گفت: در میان ریزش هایی که در مسیر انقلاب شاهد هستیم رویش های جدید و حضورر نسل جوان انقلابی  ما را به موفقیت این مسیر تا ظهور امام عصر(عج) امیدوار می کند.

وی ادامه داد: هر کسی خط و مسیر خود را غیر از مسیر ولایت برگزیند، دچار انحراف و سقوط می شود بنابراین باید عنصر مهم ولایتمداری را در بین خود تقویت کنیم./1313/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات