۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۵۴۲۴۲۳
عالم اهل سنت خراسان شمالی:

بیت‌المقدس برای همیشه متعلق به مسلمانان فلسطین است

عالم اهل سنت خراسان شمالی با محکوم کردن اقدام ترامپ درزمینه حمایت از اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، گفت: استکبار جهانی و جیره‌خوارانش بدانند که بیت‌المقدس برای همیشه متعلق به مسلمانان فلسطین است.
آخوند سرافراز

آخوند محمد سرافراز، مدیر مدرسه علمیه اهل سنت خادمیه امانلی شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اقدام ترامپ درزمینه حمایت از اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کرد.

وی این دسیسه و توطئه دشمنان اسلام و قرآن را به‌شدت محکوم کرد و افزود: امروز جامعه اهل سنت خراسان شمالی این اقدام مذبوحانه استکبار جهانی را به‌شدت محکوم کرده و از دشمنان اسلام بیزاری می‌جویند.

آخوند سرافراز تصریح کرد: کفر و ذلت زمانی برای مسلمانان اتفاق می‌افتد که در بین مسلمانان دودستگی وجود داشته باشد.

به گفته وی اعتماد کردن مسلمانان به کفار و وجود اختلاف در بین مسلمانان افرادی مانند ترامپ را به سوءاستفاده از مسلمانان و همچنین غصب ممالک اسلامی ترغیب می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه خادمیه امانلی گفت: مسلمانان نخستین کاری که باید برای شکست دشمن انجام دهند از بین بردن اختلافات و ایجاد اتحاد و انسجام است که این امر موجب می‌شود کسی جرأت نکند حق مسلمانان را از آنان بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که امام راحل فرموده‌اند اگر هر کدام از مسلمانان یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزند، این رژیم جعلی را سیل خواهد برد.

آخوند سرفراز تصریح کرد: استکبار جهانی و جیره‌خورانش بدانند که بیت‌المقدس متعلق به مسلمانان فلسطین است و هیچ‌کسی نمی‌تواند این عزیزان را از سرزمین مادری‌شان بیرون کند و همان‌طور که خداوند فرموده عاقبت پیروزی از آن مسلمانان است./9314/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات