۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۵۴۳۳۷۹
امام جمعه گتاب:

نیازمندان و مستمندان ولی نعمتان انقلاب هستند

حجت الاسلام تقی پور با بیان این مطلب که نیازمندان و مستمندان ولی نعمتان انقلاب هستند، گفت: شیوه خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی با رویکرد استغنائی برای مددجویان دقیقا همان سنت رسول اعظم صلی(ص) است.
دیدار مدیرکل کمیته امداد با امام جمعه گتاب دیدار مدیرکل کمیته امداد با امام جمعه گتاب دیدار مدیرکل کمیته امداد با امام جمعه گتاب دیدار مدیرکل کمیته امداد با امام جمعه گتاب دیدار مدیرکل کمیته امداد با امام جمعه گتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، امام جمعه گتاب شامگاه امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از مسؤولان کمیته امداد امام خمینی مازندران این نهاد را یک یادگار با برکت از امام راحل بیان کرد و گفت: خدمت در کمیته امداد امام خمینی یک افتخار است زیرا انسان واسطه یک امر خیر برای کمک به نیازمندان و محرومان می شود.

وی محرومان را به تعبیر پیامبر اسلام(ص)، عیال خداوند بیان کرد و افزود: خداوند عالم با حکمت خویش تدبیری نمود تا گره زندگی فرد نیازمند با دستان شما حل شود تا در مقابل، ثمرات اخروی و سعادت دنیوی به شما عنایت کند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل توانمندسازی افراد نیازمند را یکی از راه های خوب در زمینه بهبود وضع معیشت نیازمندان بیان کرد و اظهار داشت: بسیاری از افراد نیازمند با اندک کمک و راهنمایی مناسب می توانند وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشند و از تنگای فقر بیرون آیند.

وی ادامه داد: برخی از نیازمندان وضعشان به گونه ای است که شرایط خودکفایی را ندارند و از این رو باید شرایط تامین حداقل های زندگی برای آن ها فراهم شود تا آسیب های بیشتر زندگی آن ها را تحت الشعاع خود قرار ندهد.

حجت الاسلام تقی پور تاکید کرد: شیوه خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی به فقرا با رویکرد استغنائی برای مددجویان دقیقا، همان سنت رسول اعظم صلی(ص) است.

استاد حوزه و دانشگاه چابک سازی و مدیریت کاربردی در راس کمیته امداد را یکی از مزایای این مجموعه در مدیریت جدید عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی با 27 درصد کوچک شدن از لحاظ ساختار تشکیلاتی و نیروی انسانی توانسته است در میدان خدمت رسانی سریعتر حرکت کند.

امام جمعه گتاب افزود: نیازمندان و مستمندان در جامعه ما ولی نعمتان انقلاب هستند و باید به گونه ای به آن ها کمک شود تا شخصیت آن ها آسیب نبیند.

وی بر لزوم راه اندازی اداره مستقل کمیته امداد در بخش جنوبی شهرستان بابل را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: شهرستان بابل بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان مازندران محسوب می شود که در سه بخش جنوبی این شهرستان با توجه به تعداد زیاد افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیازمند راه اندازی یک اداره مستقل است.

گفتنی است؛ در این دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی نیز به تشریح برنامه ها و فعالیت های این نهاد در سطح استان پرداخت و بر لزوم هم اندیشی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و معنوی افراد نیازمند جامعه تاکید کرد./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات