۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۳۶۶۲
امام جمعه بابلکنار:

رژیم جعلی اسرائیل هیچ گاه از سوی مسلمانان جهان به رسمیت شناخته نمی شود

امام جمعه بابلکنار با بیان این مطلب که رژیم جعلی اسرائیل هیچ گاه از سوی مسلمانان جهان به رسمیت شناخته نمی شود، گفت: تقسیم قدس به دو قسمت شرقی و غربی همان خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی است و باید برخی از سران کشورهای اسلامی این مهم را درک کنند.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار امشب در مراسمی در جمع مسؤولان و فعالان هیات های مذهبی در شهرمرزیکلا با محکوم کردن اقدام آمریکا برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکا و دست نشانده های او در منطقه در سال های اخیر هر طرحی را علیه امت اسلامی و جبهه مقاومت انجام دادند، به شکست کشیده شد و این توطئه هم با اراده الهی و همبستگی جهان اسلام به شکست کشیده می شود.

وی افزود: آمریکا با طرح ریزی بحران های جدید در منطقه از جمله پدید آوردن گروه داعش، تاسیس گروه های تروریستی دیگر تکفیری، راه اندازی جنگ های داخلی در کشورهای عراق و سوریه، حمایت از کشتار مردم یمن از سوی آل سعود، طرح ریزی ماجرای استقلال کردستان و فتنه استعفای حریری در لبنان به درب بسته خورده است و آن ها همه این شکست ها را از ایران می داند.

مسؤول پیشین نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دریایی سپاه، قدس را آرمان مشترک و در راس همه مسائل جهان اسلام بیان کرد و اظهار داشت: مسؤولان آمریکایی با اعلام خبر انتقال سفارت خود به بیت المقدس خدمت بزرگی را در جهت اتحاد و توجه مجدد همه مسلمانان به مساله بیت المقدس و حفاظت از قبله نخست امت اسلامی انجام دادند.

وی ادامه داد: این اقدام آمریکا چهره منافقانه و خائن برخی از سران سرپرده آمریکا در منطقه را برای جهان اسلام بیش از گذشته آشکار کرد و سیل بنیان کن مقاومت قویتر از گذشته برای برچیدن رژیم صهیونیستی از کشور فلسطین به راه افتاده است.

حجت الاسلام بابائیان با انتقاد از بیانیه اجلاس سران کشورهای اسلامی در ترکیه، تصریح کرد: تشکیل دو دولت با دو پایتخت در کشور اشغال شده فلسطین معنا ندارد و اساسا باید همت مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی و آزاد شدن کشور فلسطین معطوف شود.

وی افزود: تقسیم قدس به دو قسمت شرقی و غربی همان خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی است و باید طرح مقام معظم رهبری در خصوص مساله فلسطین باید با جدیت مطرح و پیگیری شود.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به سخنان قدرتمندانه اخیر دبیرکل حزب الله در خصوص فلسطین، خاطرنشان کرد: اسرائیل هیچ گاه از سوی مسلمانان جهان به رسمیت شناخته نمی شود و باید برخی از سران کشورهای اسلامی این مهم را درک کنند.

استاد  حوزه علمیه قدرت مسلمانان را در پایداری و ایستادگی در برابر دشمنان بر اساس توصیه قرآن دانست و گفت: جای تاسف است که دولت اجازه می دهد تا وزیر خارجه انگلیس بدون رعایت عرف دیپلماتیک و طلبکارانه برای آزادی جاسوسان خود به ایران بیاید.

وی تاکید کرد: وقتی دولت انگلیس پس از بازداشت جاسوسان خود در ایران حتی یک عذرخواهی از ملت و دولت ایران انجام نمی دهد، رایزنی وزیر امور خارجه این کشور با مقام های ارشد نظام اسلامی برای آزادی این جاسوسان نه تها بی معنا است بلکه نشان از روحیه استکباری و قلدری این دولت منفور دارد.

حجت الاسلام بابائیان کوتاه آمدن در برابر دشمنان ملت ایران را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: مردم ما انتظار یک مسؤول شجاع و انقلابی را در مقابل دشمنان دارند و مهربانی و استقبال گرم از مسؤولان دولت خبیث انگلیس در این شرایط اصلا مورد پسند ملت ایران نیست./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات