۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۳۸۷۷
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم استفاده از استعدادهای استان برای ایجاد شغل

آیت الله علما با انتقاد از آمار بالای بیکاری استان کرمانشاه، گفت: باید با مدیریت و خلاقیت از استعدادهای استان در جهت ایجاد شغل و ثروت بهره برد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه ابراز داشت: استان کرمانشاه دارای پتانسیل بالا و استعداد انسانی و طبیعی فراوانی است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه استان کرمانشاه در بحث توسعه و اشتغال جز استان های آخر کشور بوده و از این استعدادهای ذاتی استفاده صحیح صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: وضعیت اشتغال در استان کرمانشاه بحرانی است و این استان دارای آمار بیکاری بالایی در سطح کشور است.

وی در ادامه بیان داشت: باید حل معضل بیکاری در اولویت همه امور استان قرار گیرد و این امر با بهره گیری از استعدادهای استان قابل دستیابی است.

آیت الله علما تأکید کرد: باید با مدیریت و خلاقیت از ثروت های طبیعی و انسانی استان در جهت ایجاد شغل بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: خوشبختانه استاندار کرمانشاه فردی فعال و پرکار بوده و امید است با تلاش مسؤولان بتوان خدمتی برای این استان انجام داد./857/پ202/ب1

ارسال نظرات