۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۴۳۹۱۹
با حضور آیت الله حسینی بوشهری؛

پژوهشگران برتر مدرسه عالی انوار طاها تجلیل شدند

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مدرسه عالی انوارطاها با حضور آیت الله حسینی بوشهری تولیت این مدرسه برگزار شد.
 تجلیل از پژوهشگران برتر مدرسه عالی انوارطاها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مدرسه عالی انوارطاها بعد از ظهر امروز در سالن نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری تولیت مدرسه عالی انوارطاها در این مراسم اظهار داشت: امام علی(ع) در روایتی از قول حضرت عیسی(ع) می فرماید: «بلای دین داری انسان دنیا است و طبیب این بلا عالم دین است».

وی با اشاره به ویژگی علمای دین افزود: عالم این ویژگی را دارد که هم می تواند از دردهای خود و جامعه پیشگیری کند و اگر کسی به دردهای مختلف دچار شد می تواند آن را درمان کند، چراکه او خود را ساخته، تقوای الهی را پیشه کرده و با آموزه های دینی آشنا است.

در ادامه این همایش از برگزیدگان فراخوان پژوهشی مقالات این مدرسه تقدیر به عمل آمد که از میان 70 اثر، حجت الاسلام مهدی صفرزاده صاحب کتاب برگزیده، کاظم موسویوند صاحب مقاله برتر و علی حدادی در بخش تقریرات علمی لوح تقدیر خود را از مدیر سابق حوزه های علمیه دریافت کردند.

همچنین آقایان سیدمهران پورگیر، سید امیر حسین موسوی، موسی الرضا امینی، وحید موحدنیا، سیف الله امینی و رحمان مددی نیز در بخش برگزیدگان آموزشی، لوح تقدیر دریافت کردند.

یادآور می شود، مدرسه علمیه انوارطاها با هدف تربیت عالمان و فرهیختگان عرصه علم و عمل و آشنا به نیاز های نظام اسلامی در این راه گام برداشته به این امید که با کمک دلسوزان و بهره مندی از تجربه اساتید و بزرگان حوزه رسالت خود را به خوبی به انجام برساند.

این مدرسه با ضروری دانستن نقش روحانیت در مدیریت کارآمد و کلان حکومت اسلامی و توجه به پیشینه حوزه‏های علمیه و اجتهادباوری در اداره جامعه و با اهدافی از جمله زمینه‌سازی برای تعمیق دانش حوزوی با روش اجتهادی و نیاز جامعه اسلامی و جهان امروز و تربیت طلاب به عنوان فقیهان فرهیخته و معتقد به اصل ولایت فقیه و مدیران تحول‏گرا فعالیت می کند./1330/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات