۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۴۳۹۵۸
امام جمعه موقت ورامین:

آزاداندیشی و شناخت خط و معیار لازمه نفوذناپذیری است

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه باید آزاد اندیش بود و حرفها را شنید، گفت: لازم است مراقب باشیم و میزان، معیار، خط و جبهه را پیدا کنیم تا فریب نفوذی ها را نخوریم.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد ورامین،پیشوا برگزار شد با بیان اینکه در 15 خرداد سال 1342 مردم ورامین برای ولایت خون دادند، به نقل از حجت الاسلام تقوی گفت: دیار ورامین دیاری است که وقتی به پل باقر آباد رسیدید باید با قصد قربت و طهارت وارد شوید.

وی با ابراز اینکه انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده که به آسانی از دست برود، ادامه داد: فرهنگ ورامین فرهنگ ولایت مداری است، ورامین با فتنه گر میانه ندارد، مردم این دیار از اول با ولایت بزرگ شده اند و امروز هم هیچ کاری با فتنه گر ندارند.

استاد حوزه و دانشگاه با توجه به بیانات رهبری هشدار داد: نباید غافل بود، امروز نفوذی ها در زیر عبای روحانیت و لباس مسؤولان چه در حوزه و چه در دانشگاه مزدور اجیر کرده اند و در حال کار هستند، جاسوس می آورند و لباس روحانیت بر تن او می کنند، در دانشگاه نفوذی می آورند و حرف خودشان را از زبان استاد به دانشجوی مظلوم، معصوم و دارای فطرت توحیدی می زنند و او را دچار انحراف می کنند.

وی مطرح کرد: باید آزاد اندیش بود، حرفها را شنید، مواظبت کرد و دید میزان، معیار، خط و جبهه کجاست تا فریب نفوذی ها را نخوریم.

مدیر مسؤول نشریه فرهنگ اسلام در پایان ضمن تشکر از 17 سال سکانداری ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حضور در سنگر مقدس نماز جمعه از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی تشکر کرد و افزود: امروز دیار ۱۵ خرداد شاهد تحرکات معنوی زیادی در حوزه های علمیه است تا در عرصه های علمی و مذهبی تأثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

گفتنی است این همایش با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ائمه جمعه شهرستان های قرچک ، پیشوا، خیر آباد، جواد آباد، طلاب مدارس علمیه خواهران و براداران و دانشجویان ورامین در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد ورامین،پیشوا برگزار شد./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات