۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۴۴۰۵۰

برنامه‌‌های آموزش‌محور کوهنوردی ویژه طلاب برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی مؤسسه عالیان به تشریح برنامه‌‌های کوهنوردی طلاب حوزه علمیه قم پرداخت و از برگزاری آموزش‌‌های تئوری و عملی در این زمینه خبر داد.
کوهنوردی

حجت الاسلام عمار ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برنامه های کوهنوردی ویژه طلاب و حوزویان که از سوی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان برگزار می‌شود، پرداخت.

مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار کرد: طلاب و روحانیون این مؤسسه هفته گذشته در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و ترویج فرهنگ ورزش عمومی سه برنامه ویژه برگزار کردند.

وی به تشریح این برنامه‌ها پرداخت و گفت: پنجشنبه 23 آذر از ساعت 6:30 صبح تا 15 ظهر برنامه آموزش اصول و مبانی کوهنوردی و صعود به ارتفاعات «پلنگ‌آبی» کرمجگان با حضور 42 نفر از دانش‌آموزان مجموعه یاوران ولایت پردیسان برگزار کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: همچنین از ساعت 16:30 پنجشنبه تا جمعه ساعت 17 برنامه دیگری برگزار شد که شامل دوره آموزش اصول و مبانی کوهنوردی در قالب دو کلاس یک ساعته و صعود به قله ۳هزار و 150 متری جهان‌نما در قالب تیمی 56 نفره بود.

وی در ادامه ابراز کرد:‌ برگزاری کلاس‌های آموزشی و صعودهای تمرینی دو برنامه مذکور، با سرپرستی حجت الاسلام علی شریفیان‌مهر مسؤول کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور برگزار شد.

مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان به تشریح سومین برنامه پرداخت و گفت: همزمان با برنام دوم، روز جمعه تیم دیگری به سرپرستی حجت‌الاسلام هادی کریمی در قالب تیمی 8 نفره به بام استان قم، «قله برف انبار» صعود کردند.

حجت الاسلام عمار ابراهیمی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی عالیان قم به عنوان نخستین گروه تخصصی کوهپیمایی و کوهنوردی ویژه طلاب و روحانیون قم از سال 1387 آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: این مؤسسه تا کنون افتخار برگزاری دوره‌های آموزشی کوهنوردی و اجرای اردوهای گلگشت، طبیعت‌گردی و کوهنوردی ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه قم را داشته است.

گفتنی است، طلابی که علاقه‌مند به نام‌نویسی و شرکت در برنامه‌های هفتگی این مجموعه فرهنگی ورزشی هستند می توانند با شماره‌های «09192533295» و «09369848010» (حجت الاسلام ابراهیمی مسؤول روابط عمومی) و «09191710035» (حجت الاسلام کریمی) ارتباط برقرار کنند./۸۴۰/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات