۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۵۴۴۴۸۸
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبرداد:

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «نقد و بررسی جریان احمد اسماعیل»

نسخه الکترونیکی کتاب «نقد و بررسی جریان احمد اسماعیل» به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «نقد و بررسی جریان احمد اسماعیل»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «نقد و بررسی جریان احمد اسماعیل» اظهار داشت: استکبار جهانی با هدف از بین بردن تاثیر مرجعیت شیعه در تحولات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی عراق جریان احمد اسماعیل را برانگیخت. این جریان با نگاه شک‌برانگیز به تقلید و خمس در مسیر نیل به این هدف گام برمی‌دارد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: این جریان مانند دیگر جریان‌های انحرافی رنگ کلامی به خود گرفته و با استناد به متون دینی می‌کوشد مهدویت شیعه را از مشی هدایت‌آفرینی و مسیر اصلی‌اش دور سازد.

وی گفت: این تحقیق بنا دارد با آشکار نمودن این جریان منحرف و پایه‌های سست و متزلزل آن به دفاع از اندیشه مهدویت بپردازد.

پهلوانی به معرفی این کتاب پرداخت و افزود: این کتاب نوشته حسین حجامی و در پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهار داشت: کتاب «نقد و بررسی جریان احمد اسماعیل» با 170 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 100000 ریال در سال 1396 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 20000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات