۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۴۴۴۹۹
از سوی حزب الله؛

نشست همبستگی با قدس در لبنان برگزار شد

نشست همبستگی با قدس با حضور روحانیان و سیاستمداران از سوی حزب الله لبنان برگزار شد.
نشست همبستگی با قدس در لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان نشست سیاسی همبستگی با قدس را با حضور روحانیان شیعه و سنی، رؤسای مراکز اسلامی، سیاستمداران و برخی شخصیت های فرهنگی و اجتماعی در مجتمع فرهنگ نهروان برگزار کرد.

حجت الاسلام شیخ رضا احمد از رهبران جنبش امل گفت: از ما می خواهند قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بپذیریم در حالی که ما به هیچ وجه این رژیم غاصب را به رسیمت نمی شناسیم تا پایتختی برای آن قائل باشیم. 

وی افزود: ما تصمیم ها را با اراده خودمان می گیریم و در کنار آزادگان جهان به برافراشتن پرچم زرد بر فراز مسجد الاقصی خواهیم پرداخت. حاکمان عرب بهتر بود به دفاع از شرف و ناموس خود می پرداختند البته اگر شرافتی داشته باشند.

ابوماهر غنومي نماینده جنبش مردمی آزادی فلسطین تصریح کرد: فلسطین حق ما است و از یک وجب آن نیز کوتاه نخواهیم آمد. صهیونیست ها باید به جایی که از آن آمده اند، بازگردند یا اینکه ترامپ به آنان حق پناهندگی بدهد.

وی بر لزوم استمرار مقاومت تأکید کرد و اظهار داشت: امت اسلامی باید از کابوس آمریکایی که ما را ده ها سال به عقب بازگردانده است، نجات یابد و به گزینه اصلی یعنی مقاومت برای محافظت از وجود و کرامت تمسک جوید.

این فعال فلسطینی به نیروهای مقاومت اسلامی به ویژه سید حسن نصرالله و همچنین میشل عون رییس جمهور لبنان درود فرستاد.

شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی با تأکید بر بیهوده بودن مذاکرات به اصطلاح صلح ادامه داد: همه مسلمانان و مسیحیان باید در راستای پروژه جهانی انسانی تلاش کرده و به یاری مستضعفان و مبارزه با مستکبران بپردازیم.

وی خاطرنشان ساخت: همه ما دست در دست یکدیگر در کنار مقاومت خواهیم ایستاد و بافت نظامی خود را برای مشارکت در جنگ سرنوشت ساز آینده ترمیم بخشیم.

شیخ مصطفی ملص رییس حزب همبستگی ملی هرگونه تصمیم و قطعنامه را در پرتو وجود مقاومت بی ارزش خواند و گفت: تنها با مقاومت می توانیم تصمیم ها و توافقنامه های دشمنان را ناکام بسازیم.

وی افزود: تعمیق گزینه مقاومت در جوامع و ریشه دواندن آن در زندگی ما بهترین پاسخ به ترامپ است. سرسپردگان محکوم به شکست بوده و مقاومان به پیروزی و موفقیت دست خواهند یافت./980/ب901/د

ارسال نظرات