۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۴۴۵۸۸
امام جمعه تبریز:

نقش ولایت فقیه در شکست فتنه ۸۸ بسیار مهم بود

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموشی فتنه ۸۸ را یادآور شد و گفت: تقویت پیوند مردم با انقلاب و رهبری در حماسه ۹ دی رقم خورد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که در سالن جلسات شهرداری تبریز برگزار شد، با بیان این‌که حماسه تاریخی 9دی، روز میثاق با ولایت است، اظهار داشت: فتنه 88 عبرت‎‌ها، پیام‌ها و آثار مختلفی داشت که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین پیامد فتنه 88 تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: در حالی که بیستم خرداد 88، اوباما به مقام معظم رهبری، نامه نوشت و از ایشان برای حل مشکلات منطقه استمداد کرد؛ این موقعیت ممتاز با بروز فتنه، از دست رفت و اوضاع به نفع بدخواهان نظام اسلامی تغییر یافت.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که حضور حداکثری ملت در انتخابات سال 88 مواضع نظام در مذاکرات هسته‌ای را قدرتمندتر از قبل کرده بود، تصریح کرد: شرایط در دوران فتنه به‌گونه‌ای رقم خورد که دشمن زیاده‌خواه شد و استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی ایران امیدوارتر از قبل بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که فتنه 88 در اثر طراحی خارجی و همراهی داخلی رخ داد، افزود: عده‌ای که در اثر بی‌بصیرتی ناخودآگاه در دام نقشه‌های شوم استکبار گرفتار شده بودند، با مطلع‌شدن از اوضاع و آگاهی از دسیسه دشمن، در حماسه نهم دی به آغوش ملت بازگشتند.

وی مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را خاموشی فتنه 88 را یادآور شد و گفت: تقویت پیوند مردم با انقلاب و رهبری در حماسه 9 دی رقم خورد؛ به عبارت دیگر در آن روز تاریخی ثابت شد که ولایت فقیه نقش محوری در مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی آشکار شدن اهمیت نقش بصیرت و ولایتمداری را دستاورد بزرگ و مهم حماسه نهم دی دانست و گفت: البته مردم تبریز در آن سال نیز همچون گذشته پیشتاز نهضت استکبارستیزی ملت ایران بودند، چنانکه آذربایجانی‌ها یک روز زودتر به خیابان‌ها آمدند و بساط فتنه‌گران را نابود کردند./935//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات