۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۴۵۰۲۴

اجلاسیه ائمه جمعه مازندران در بهشهر آغاز شد

اجلاسیه ائمه جمعه مازندران صبح امروز با حضور آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در شهرستان بهشهر آغاز شد.
اجلاسیه ائمه جمعه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، اجلاسیه ائمه جمعه استان مازندران دقایقی قبل با حضور آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و استاندار مازندران در شهرستان بهشهر آغاز شد.

حجت الاسلام محمد انتظاری، رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در این اجلاسیه با اشاره به این که در حال حاضر بیش از 700 تریبون نماز جمعه در سراسر کشور فعال است، تصریح کرد: پایگاه های نماز جمعه یکی از مهم ترین مراکز دفاع از اسلام و انقلاب به شمار می روند.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که ائمه هر هفته مهم ترین مسائل روز جهان و کشور را برای مردم تبیین و بازگو می کنند، خاطرنشان کرد: نماز جمعه امروز مهم ترین قرارگاه فرهنگی در کشور محسوب می شود.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که خطبه های اثرگذار ائمه جمعه در هر هفته آبی بر آتش فتنه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی است، تصریح کرد: در طول چهار دهه اخیر پایگاه های عبادی سیاسی نماز جمعه اثرگذاری مطلوبی برای نظام اسلامی در پی داشته است.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که ائمه جمعه هر هفته با روشنگری و آگاهی بخشی توطئه دشمنان نظام را خنثی و مسیر صحیح را پیش روی مردم کشورمان قرار می دهند، خاطرنشان کرد: حضور اثربخش ائمه جمعه در جامعه سدی محکم در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران از نماز جمعه به عنوان یکی از رویش های ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امروز نیز دفاع و حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های ائمه جمعه است.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که در چهار دهه اخیر دشمنان هر روز با ترفندها و توطئه های جدیدی تلاش کردند تا جایگاه نماز جمعه را در میان مردم کمرنگ کنند، افزود: اما با وجود همه این تلاش ها باز هم شاهد حضور گسترده مردم در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه هستیم.

حجت الاسلام انتظاری از نماز جمعه به عنوان یک دژ مستحکمی برای حراست و پشتیبانی از انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ائمه جمعه با شناخت و آگاهی از مسائل مختلف داخلی و خارجی، بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت است، تصریح کرد: پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه با دادن بصیرت به عموم مردم، مانع از بروز فتنه و توطئه دشمنان در داخل کشور می شود.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در ادامه سخنان خود همچنین با گرامیداشت حماسه عظیم نهم دی سال 88، به نقش پررنگ و اثرگذار نماز های جمعه در خنثی کردن فتنه دشمنان اشاره کرد و گفت: آن سخنرانی تاریخی و ماندگار رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران، پایانی از هر گونه فتنه گری آشوب طلبان در داخل کشور بود.

حجت الاسلام انتظاری با تأکید براین که خلق حماسه نهم دی سال 88 با روشنگری و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران و همچنین ائمه جمعه در سراسر کشور به وقوع پیوست، تصریح کرد: حماسه عظیم نهم دی بصیرت، روحیه انقلابی گری و ولایت مداری ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان این که فتنه گران داخلی به بهانه تقلب در انتخابات و با همکاری سرویس های اطلاعاتی غرب تلاش کردند تا یک فتنه و آشوب داخلی را در کشورمان آغاز کنند، خاطرنشان کرد: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه نقشه ها و توطئه های آشوب طلبان را در نهم دی سال 88 خنثی کرد.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که حماسه نهم دی سال 88، بی بصیرتی برخی ها را در کشور آشکار کرد، بیان داشت: این عده که سوار بر موج عده ای فتنه گر و آشوب طلب بودند با مواضع غیر اصولی خود از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند./۱۳۱۷/پ204/ب1

ارسال نظرات