۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۴۵۲۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:

حماسه ۹ دی نشانه بصیرت مردم ایران است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در سال ۸۸ دشمن خواست با تشویش اذهان عمومی به حکومت انقلابی جمهوری اسلامی ضربه وارد کند اما بصیرت مردم ایران این نقشه شوم را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام دشتکی مدیر تبلیغات اسلامی همدان

حجت‌الاسلام  علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هم‌اکنون در شرایطی قرار گرفته که به عنوان الگو به جهان معرفی شده است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در روزهای نخست امید نداشتند که انقلاب اسلامی الگوی جهان قرار گیرد اما با گذشت زمان هنگامی که رشد روز افزون انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را مشاهده کردند، سنگ‌اندازی بر سر راه انقلاب را آغاز کردند.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به دشمنی های استکبار از روز نخست تشکیل دولت اسلامی ایران گفت: نباید دشمنی دشمنان اسلام در مقاطع مختلف از روزنه‌های متفاوت را فراموش کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب قصد جلوگیری حرکت نظام و انقلاب که الگوی جهان اسلام شده است را  داشته و یکی از راه‌ هایی که در راستای رسیدن به اهداف شوم خود به کار گرفتند، تشویش اذهان عمومی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز کرد: کلیه حرکات دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی ضد توحیدی، ضد اسلامی و ضد دینی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آن مقاطع حساس حکومت، انتخابات است که در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب در هر انتخابات همه تلاش خود را برای مخدوش کردن آن به کار گرفتند.

وی در پایان اظهار داشت: در سال ۸۸ دشمن خواست با تشویش اذهان عمومی به حکومت انقلابی جمهوری اسلامی ضربه وارد کند اما بصیرت مردم ایران این نقشه شوم را نقش بر آب کرد./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات