۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۴۵۳۱۸
آیت الله نابلسی:

اعتماد به وعده نظام های عربی جایز نیست

امام جمعه صیدای لبنان با اشاره به مواضع شرم آور نظام های عربی در قبال فلسطین گفت: اعتماد به وعده نظام های عربی جایز نیست.
آیت الله نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت: وقتی به تحولات رخ داده در فلسطین می نگریم، به سطحی که اعراب به آن رسیده اند، دست می یابیم.

وی افزود: اعراب پس از اشغال فلسطین از سوی صهیونیست ها در سال 1948 وعده دادند که این سرزمین را سریعا آزاد می کنند اما روزها گذشت بدون اینکه مساله ای حاصل شود.

این عالم لبنانی تصریح کرد: برای همگان روشن شد که این وعده ها فقط با هدف هدر دادن زمان و آرام کردن اوضاع انجام گرفت تا صهیونیست ها به آنچه می خواستند دست یابند.

وی اظهار داشت که مرد بیمار یا مرده عربی هیچگاه قادر به انجام دادن چیزی نیست و فقط سرسپردگی و تعظیم و عادی سازی و تن دادن به شرایط آمریکا و رژیم صهیونیستی را می شناسد.

آیت الله نابلسی ادامه داد: از امروز به بعد به هیچ وجه جایز نیست به وعده های اعراب اعتماد کرد به ویژه که اعراب در فتنه و درگیری و نزاع و سرسپردگی غرق شده اند.

امام جمعه صیدا از مقاومت به عنوان تنها راه باقیمانده یاد کرد و خاطرنشان ساخت: امید ما به جوانان قهرمانی است که با سنگ و چاقو به جنگ دشمن رفته و به نیروهای مخلص مقاومتی است که صهیونیست ها را در لبنان و تروریسم را در عراق و سوریه شکست داده اند.

وی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه تأکید کرد که این آزادگان و افراد شریف امید حال و آینده امت هستند اما نتیجه اعتماد به نظام های عربی فقط سراب است./980/ب901/د

ارسال نظرات