۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۵۳۴۶
مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی بابل:

حماسه ۹ دی تبلور ولایتمداری و اتحاد ملت ایران است

حجت الاسلام حبیبی حماسه ۹ دی را تاج عزت و سرافرازی برسر ملت بزرگ ایران در طول تاریخ دانست و گفت: غیرت انقلابی و دینی مردم با خلق حماسه ۹ دی، طومار نقشه های پیچیده دشمنان نظام اسلامی را در هم پیچید.
یونس حبیبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام یونس حبیبی مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل امشب در مراسم بزرگداشت 9 دی در جمع اساتید و طلاب این مدرسه علمیه، حماسه 9 دی را تبلور ولایتمداری و اتحاد ملت بیان کرد و گفت: مردم سراسر ایران با تبعیت کامل از ولایت در روز 9 دی، حفظ و حراست از ارزش ها و مقدسات را با اتحاد و همدلی خود به نمایش گذاشت و پاسخی محکم به جریان فتنه داد.

وی افزود: کشور ما پس از پیروزی انقلاب فراز و نشیب های زیادی را به خود دیده است و همواره تلاش دشمنان برای توقف حرکت شتابان قطار انقلاب در میان پیچ های مهم و حساس تاریخی بود.

استاد حوزه علمیه به طراحی پییچیده و مختلف دشمنان در طی چهار دهه انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: حوادثی مانند درگیری های داخلی گروهک های مختلف نفاق و جریان های جدایی طلب، ترور شخصیت های بزرگ و مسؤولان ارشد کشور، نگ تحمیلی، تحریم های گوناگون، هجمه های مختلف فرهنگی و سخت نظامی گوشه هایی از تلاش دشمنان برای تقابل با انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: ملت ایران تحت هدایت های پیامبرگونه ولایت فقیه موانع و مشکلاتی که به راحتی هر ملتی را از پای می انداخت را از سر گذراند و فداکاری شهدا و ایثارگران مانع از رسیدن دشمنان به اهداف خود شد.

حجت الاسلام حبیبی فتنه 88 را از پیچیده ترین و بزرگترین پروژه های دشمنان در طول انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: حضور سرویس های مختلف جاسوسی و اطلاعاتی از کشورهای مختلف مخالف نظام اسلامی با هزینه های سنگین برای تطمیع برخی از عناصر داخلی و جنگ روانی رسانه ای از تلاش های گسترده دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود تا نظام اسلامی از درون فرو بپاشد.

وی تاکید کرد: راه اندازی جنگ داخلی، اختلاف افکنی بین مسؤولان کشور، غارت اموال عمومی و شکستن حریم امنیت از روش های آغاز براندازی جنگ نرم در سال 88 با شعار کذایی تقلب در انتخابات بود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل به اهانت عناصر فتنه به مقدسات پرداخت و گفت: طراحان و هدایت گران پشت صحنه فتنه 88 پس از اهانت به امام راحل، مقدسات و ارزش ها و به ویژه به ساحت سیدالشهدا(ع) به شادی و طرب پرداختند اما غیرت انقلابی و دینی مردم با خلق حماسه 9 دی، طومار نقشه های آنان را در هم پیچید.

وی افزود: ملت ایران که از مکتب حسین بن علی (ع) درس ایثار، شجاعت و شهادت و از یاران عاشورایی آن حضرت درس وفای به عهد و پیمان با ولایت آموخت، لبیک گویان به مقام معظم رهبری به خیابان ها آمدند و حماسه بزرگ 9 دی را خلق کردند.

حجت الاسلام حبیبی به تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و هدایت ایشان برای کنار رفتن غبار فتنه در سال 88 پرداخت و اظهار داشت: حماسه های مختلف در تاریخ انقلاب اسلامی را مدیون تدبیر حکیمانه ولایت فقیه، ایثار و فداکاری سربازان مطیع امر ولایت و حضور متحدانه و همدلانه مردم در صحنه های مختلف هستیم.

وی افزود: دشمنان انقلاب باید از حماسه بزرگ 9 دی عبرت بگیرند و دیگر با چشم طمع به این مملکت نگاه نکنند.

استاد حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بر لزوم هوشیاری نیروهای انقلابی برای ممانعت از فتنه هایی مانند فتنه 88 تاکید کرد و گفت: همه دوستداران نظام و انقلاب اسلامی باید مراقب دسیسه های دشمن باشند و خط نفوذ دشمن را با دید بصیرانه خود دنبال کنند و با روشنگری مانع از غبارآلود شدن فضای کشور شوند.

وی ادامه داد: بدخواهان انقلاب هیچ وقت برای رسیدن به اهداف شوم خود از شیطنت های مختلف دست بر نمی دارند و همچنان باید شاهد طرح های پیچیده دشمنان علیه کشور باشیم.

حجت الاسلام حبیبی حماسه 9 دی را تاج عزت و سرافرازی بر سر ملت بزرگ ایران در طول تاریخ دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه شرعی و ملی ما حفظ این انقلاب تا ظهور امام عصر(عج) است زیرا بر اساس حکم امام راحل حفظ این نظام اوجب واجبات شمرده می شود./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات