۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۴۵۳۶۲
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

ولایتمداری مهمترین عامل حضور مردم در حماسه ۹ دی بود

حجت الاسلام تقی پور ولایتمداری را نخستین علت به صحنه آمدن مردم در ۹ دی دانست و گفت: مردم ایران بر اساس پيوند ناگسستنى با ولایت فقیه، غیرت دینی خود را در مقابل هتک حرمت فتنه گران به ساحت سیدالشهدا(ع) در ۹ دی ماه ۸۸ نشان دادند.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امشب در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهر گتاب فتنه 88 را کودتای مخملی برای فروپاشی نرم نظام اسلامی بیان کرد و گفت: فتنه 88 با حمایت و هدایت بیگانگان علیه تمامیت انقلاب اسلامی بود تا مهمترین مانع استکبار را در عرصه جهانی از میان بردارد.

وی افزود: حماسه بزرگ نهم دی ماه 88، تجسم اراده پولادين و حضور منسجم و عاشورايى ملت بزرگ و هميشه زنده‏ ايران اسلامى به صورتى معجزه‏ گونه در عرصه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی بود تا آتش فتنه را خاموش کند.

امام جمعه گتاب غفلت زدایی را از عوامل مهم بصیرت آفرینی بیان کرد و اظهار داشت: دشمنان بر اساس جوهره و روح دشمنی خود همواره دست به فتنه های جدید علیه نظام اسلامی می زنند و باید نسبت به فتنه های جدید هوشیار بود و آن ها را با دقت رصد کرد.

وی با تشریح مولفه های مهم تبیین عظمت حماسه 9 دی، تصریح کرد: باید هادیان سیاسی و نخبگان در نظام اسلامی با بازشناسی هویت فتنه، آبشخور و سرمنشأ آن را برای جامعه تشریح کنند.

حجت الاسلام تقی پور به نقش بیگانگان در ایجاد آتش فتنه و شعله ور کردن آن پرداخت و افزود: بازى‏ خوردگان، خواص بى‏ بصيرت، معاندان اسلام و انقلاب و در کنار عملکرد بد برخى مسؤولان و مديران سياسى جامعه از پازل های به هم پیوسته اجرایی فتنه در کف خیابان ها علیه نظام اسلامی بودند و در این میان سرویس های اطلاعاتی دشمنان شکاف و جدایی را در صفوف ملت ایران را دنبال می کردند.

وی تاکید کرد: استراتژى دشمنان به ‏ويژه شيطان بزرگ آمريكا بر ايجاد و تشديد شكاف بين مردم، نظام و رهبرى بود تا به تدریج انقلاب اسلامی ساقط شود.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل ولایتمداری مردم را نخستین علت به صحنه آمدن مردم در 9 دی دانست و گفت: مردم ایران پيوندی ناگسستنى با رهبرى الهى و مكتبى نظام اسلامی دارند و با غیرت دینی خود در مقابل هتک حرمت به ساحت سیدالشهدا(ع) در نهم دی ماه 88 قد علم کردند.

وی با تمجید از بصیرت سیاسی بالای ملت ایران، خاطرنشان کرد: ملت ایران با کنار زدن غبار فتنه 88، خط بطلانی بر تلاش های دشمنان داخلی و خارجی برای سقوط نظام اسلامی زد و مردم با حضور بی نظیر در راهپیمایی حماسه آفرین 9 دی حضور همیشگی در صحنه را یکبار دیگر به نمایش گذاشتند تا با صلابت و استقامت خود مشت محكمى بر دهان ياوه ‏گويان فتنه‏ انگيز بزنند.

حجت الاسلام تقی پور تاکید کرد: حماسه نهم دی ماه تبلور انسجام و اتحاد ملت انقلابی حامی ارزش ها و مصالح نظام اسلامی بود که با سران فتنه و عناصر اجرایی آن در کشور اتمام حجت کرد./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات