۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۵۴۵۴۹۰
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان:

حماسه ۹ دی لیله‌القدر انقلاب است

حجت الاسلام گواهی ۹ دی را لیله القدر انقلاب نامید و گفت: حماسه بزرگ نهم دی انقلاب سوم ملت ایران پس از واقعه انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی است که مردم در تبعیت از ولایت تمام قد در مقابل فتنه گران قیام کردند.
سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل سالروز حماسه ۹ دی بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور امروز در تجمع بزرگ سالروز حماسه 9 دی شهرستان بابل در امامزاده قاسم(ع) این شهر با بیان اهمیت این حماسه بزرگ تاریخی، گفت: فتنه 88 بسیار سخت تر از هشت سال دفاع مقدس و یکی از پیچیده ترین طراحی های دشمنان و پیاده نظام های آنان در سطح کشور بود.

وی با بیان برخی از توطئه های دشمنان از اول انقلاب تا کنون، تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی توطئه‌های زیادی را در جهت براندازی انقلاب طراحی و اجرا کردند که هر یک از آن ها با درایت امام کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شد و بر این اساس با یک برنامه ریزی پیچیده فتنه 88 را اجرا کردند.

مسؤل پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله ۹ دی را بارزترین و شاخص ترین روز انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: روز 9 دی انقلاب سوم ملت ایران پس از واقعه انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی است که حماسه ای به یاد ماندنی و روز تولد مجدد انقلاب ما نام گرفت.

وی افزود: حماسه ۹ دی نمایش آمادگی، سرزندگی و حیات ملت ما بود و مردم با عکس العمل به موقع و حضوری بی نظیر در مقابل فتنه گران، تمام قد از آرمان ها و ارزش های دینی خود دفاع کردند.

حجت الاسلام گواهی نهم دی ماه را درمان بیماری انقلاب بیان کرد و گفت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و عناصر تربیت شده داخلی خود در دست هم تصمیم به ریشه کن کردن انقلاب اسلامی گرفتند اما به فضل و عنایت خداوند مردم ولایتمدار درسی فراموش نشدنی به فتنه گران دادند.

وی هر روز از گذشت انقلاب اسلامی را روزی امیدوار کننده در دل ملت ایران بیان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی خطرها و مشکلات زیادی را در مسیر خود داشته است و هر بار در مقابل تهدیدها و توطئه های دشمنان، مردم با حضور خود در صحنه های انقلاب دشمنان را ناامید کردند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور به درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب در مسیر انقلاب پرداخت و تصریح کرد: دشمنان گمان می‌کردند با درگذشت امام راحل، انقلاب رو به زوال و نابودی می‌رود اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه و درایت بی نظیر خود کشتی انقلاب را از مشکلات به ساحل امن رهنمون کرد.

وی خط نفوذ را از روش های مهم دشمنان علیه انقلاب بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با هیچ فردی و هیچ گروهی تعارف ندارد و هر کس در مسیر ولایت و انقلاب قرار داشته باشد، از وی حمایت می شود و اگر خائنانه از مسیر ولایت فاصله بگیرد، با او برخورد می شود.

حجت الاسلام گواهی به بیان خاطرات خود از عوامل آشوب گر فتنه 88 در کنار سردار شهید همدانی پرداخت و اظهار داشت: در مقابل اوج خشونت عوامل فتنه 88 در خیابان های تهران که عملا آن را به میدان جنگ تبدیل کرده بود، نیروهای بسیجی و امنیتی با آنان به شکل محترمانه و نرم برخورد می کردند و این باعث فرو نشستن غبار فتنه شد.

وی با اشاره به مجروحیت تعداد بالایی از نیروهای بسیجی توسط فتنه گران، گفت: عناصر خشن فتنه به بیش از 700 نفر از نیروهای مخلص بسیجی صدمات جانی بسیار شدیدی وارد کردند به گونه ای که تعداد زیادی از مجروحان بسیجی در فتنه 88 قطع نخاع شدند و چشمان برخی از مردم توسط فتنه گران آشوب گر کور شد.

مسؤول پیشین نمایندگی ولی فقیه  در سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به حضور توام با ایمان نیروهای انقلاب در دفاع از آرمان ها و نظام اسلامی، تاکید کرد: این یک واقعیت است که اگر دوستان نظام را تکه‌تکه کنند، از نظام دست برنمی‌دارند و دشمن نظام نمی‌شوند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و هشدارهای معظم له در خصوص اپوزیسیون نمایی توسط برخی از مسؤولان پرداخت و تاکید کرد: تمام کسانی که مسؤولیتی را در نظام اسلامی برعهده دارند باید رفتار و منش خود را در مسیر انقلاب و نظام اسلامی هماهنگ کنند و باید در برابر عملکرد خود در حوزه مسؤولیتی که بر عهده دارند، پاسخگو باشند.

وی افزود: به برکت شهدای مدافع حرم امروز امنیت در کشور حاکم است و کسانی که می‌گویند چرا به سوریه و عراق کمک کردید بدانند ما هزینه کردیم تا جنگ به داخل کشور کشیده نشود و دشمن را در بیرون مرز کشور نابود کردیم.

حجت الاسلام گواهی 9 دی را لیله‌القدر انقلاب نامید و گفت: دشمنان مقدسات دینی از جمله سیدالشهدا(ع) و روز عاشورا را نشانه گرفتند ولی خار آن به چشم خودشان رفت و مردم تمام قد در دفاع از ارزش ها در نهم دی ماه 88 به بپا خاستند.

وی با اشاره به برخی اعتراض های خیابانی اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: تصریح کرد: بیکاری، مشکلات معیشتی و رانت های مختلف موجب نگرانی  در بین مردم شده است و دولتمردان باید باید اعتماد مردم را جلب کنند و جلوی زیاده‌خواهی را بگیرند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور بر لزوم هوشیاری در مقابل برخی از تحرمات ساختار شکنانه در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: مواظب باشید تا در خیمه‌گاه دشمن قرار نگیرید و هوشیارانه مراقب تحرکات برخی از عناصر نفوذی باشید.

وی ادامه داد: فتنه‌های بزرگ‌تری در راه است و باید در امان ماندن از آن با عنصربصیرت به قطب‌نمای انقلاب که رهبر معظم انقلاب است، توجه کنیم./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات