۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۴۶۰۲۹
امام جمعه بابل:

مقدسات و ارزش های دینی و ملی خط قرمز ملت ما است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که اهانت به مقدسات خط قرمز ما است، گفت: ملت ایران به هیچ وجه در برابر این اهانت ها کوتاه نخواهد آمد و مانند گذشته با تمام وجود خود را فدای ارزش های دینی و ملی خواهد کرد.
امام جمعه بابل در تجمع راهپیمایان امام جمعه بابل در تجمع راهپیمایان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در مراسم پایانی راهپیمایی پرشور و بزرگ مردمی شهرستان بابل در محکوم کردن آشوب های اخیر در کشور، گفت: مردم بصیر و انقلابی کشور در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی آزموده شدند و این گونه رفتارها نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت ما ایجاد کند.

وی افزود: دشمنان از پیروزی های اخیر ملت ایران و پیشگامی جبهه مقاومت در سطح منطقه و شکست تمام نقشه ها در منطقه عصبانی هستند و از سوی مزدوران داخلی خود سعی در فشار سنگین به ملت ما دارند.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل فتنه امسال را در ادامه فتنه های  سال های 78 و 88 عنوان و تصریح کرد: بر اساس برخی از اطلاعات به دست آمده سرویس های بیگانه از دو هفته قبل نیروهای سازماندهی شده خود را در برخی از شهرهای کشور استقرار دادند و منتظر دستور نهایی و آشوب کشیدن کشور ازسوی اربابان خود بودند.

وی ادامه داد: مردم ایران ملتی بصیر، با تجربه و آزموده است و به رغم داشتن دغدغه ها و مشکلات به راحتی صفوف خود را از آشوب گران ضد انقلاب جدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به حمایت های رییس جمهور آمریکا و برخی از مقامات غربی از آشوب ها، تصریح کرد: این که رییس جمهور آمریکا به جای تفریح و خوشگذرانی در ایام کریسمس به توئیت بازی و حمایت از فتنه گران و آشوب طلبان می پردازد، نشان دهنده اهمیت به ریختن صفوف داخلی ملت و ایجاد فضای ناآرام در کشور از سوی آمریکا است.

وی تاکید کرد: دشمنان ما دشمنانی نادان و ابله هستند زیرا با حمایت صریح از این فتنه گران، ماهیت این جریان را برای ملت ما روشن کردند و این از نشانه های بلوغ و هوشیاری ملت ما در پایان دهه چهارم انقلاب است.

امام جمعه بابل بر لزوم توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور از سوی مسؤولان پرداخت و گفت: اعتراض به حق ملت و مطالبات آن ها در حوزه اقتصاد از سوی آشوب گران به انحراف کشیده شد اما نباید این موضوع و ریل گذاری اقتصاد کشور بر اساس اقتصاد مقاومتی برای تقویت بنیان های اقتصادی کشور از سوی مسؤولان نادیده گرفته شود.

وی بر لزوم بررسی و ریشه یابی حوادث اخیر پرداخت و تصریح کرد: کشتن تعداد زیادی از هموطنان، آسیب رساندن به اموال عمومی و شخصی مردم و هتک حرمت به مقدسات  دینی و ملی از سوی آشوب گران باید با جدیت پیگیری شود و با عوامل این جریان در کشور برخوردی جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی پیام روشن راهپیمایی خودجوش مردمی در سراسر کشور را اعلام وفاداری به آرمان های انقلاب دانست و تصریح کرد: حودث اخیر موجب ناراحتی و تاثر خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قاطبه ملت ما شد اما همبستگی ملی و وحدت صفوف ملت ما را بیشتر کرد.

وی با اشاره به حضور جانبازان در پیشاپیش راهپیمایی امروز بابل، اظهار داشت: ملت ما صدها هزار شهید را به پای این انقلاب و نظام تقدیم کرد و اجازه نمی دهد عده ای عوامل مزدور دشمنان در داخل کشور با حمایت های خارجی استکبار، آسیبی به این انقلاب بزنند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با اشاره به حضور کم نظیر مردم بابل در این راهپیمایی، افزود: دشمنان ملت ما اعم از آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی دنباله های غربی و عربی آن ها بدانند که همانگونه که طرح های شیطانی آن ها در منطقه با حمایت های نظام اسلامی نقش بر آب شد، باید منتظر پاسخ های جدید ملت ایران در پی این فتنه انگیزی ها باشند.

وی افزود: اهانت به مقدسات خط قرمز ما است و ما در برابر این اهانت ها کوتاه نخواهیم آمد و با تمام وجود خود را فدای این ارزش های دینی و ملی خواهیم کرد./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات