۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۴۶۱۶۹
یادداشت؛

نمایش اقتدار و بصیرت ملت ایران

امروز نه تنها روز نمایش اقتدار مردم با بصیرت ایران زمین با پرچم سه رنگ و بیرق یاحسین، که روزشکوه و عظمت انقلاب اسلامی و حماسه بصیرت ملت ولایی ایران سربلند است.
راهپیمایی باشکوه مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرگزاری رسا، امروز، روز رویارویی شجره طیبه و شجره خبیثه است. روز نمایش اقتدار مردم با بصیرت ایران زمین با پرچم‌ سه رنگ و بیرق یاحسین.

روز دیگری از شکوه و عظمت انقلاب اسلامی، حماسه‌ای دیگر از بصیرت ملت انقلابی و ولایی ایران سربلند. روزخفت و خواری بنیان‌گزاران شجره خبیثه‌ای که میوه‌های آن برای همه ملت‌ها و انسانیت، بسیارتلخ و کشنده است. شجره‌ای که خود را با اندیشه‌ خشونت، انسان‌کشی، کودک‌کشی، قانون‌گریزی و قانون‌شکنی، هنجارشکنی و مزدوری و ناآرامی نشان می‌دهد. این تفکر نامبارک سالیان سال است در مقابل ملت مقاوم جمهوری اسلامی که محور مقاومت در جهان به شمار می‌رود و همواره امنیت، مقاومت، استقلال و آزادی، شرف و انسانیت، دموکراسی، حقوق بشر و حمایت از انسان‌های مظلوم را سیره خود دانسته، خودنمایی می‌کند.

دشمنان نزدیک 40 سال است که از این تفکر و میوه گوارای شجره طیبه تودهنی می‌خورند، اما هنوز عبرت نکرده‌اند! این تحرکات موزیانه در ایجاد ناآرامی و فتنه در کشور، نشانگر حقارت و شکست آنان در برابر جمهوری اسلامی است. از نشانه‌های شکست سناریوهای آنها در منطقه، شکست و خفت و خواری در حمایت از داعش و گروه‌های تروریستی و وهابیت است.

یادمان نرفته پس از آغاز جنگ سرد و در اوج آن در دهه 1970 با مشارکت  استادان برجسته علوم سیاسی و ارتباطات، اعضای برجسته سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) و فرماندهان ارشد پنتاگون، مرکزی با نام «کمیته خطر جاری» با هدف بمباران تبلیغاتی علیه بلوک شرق تأسیس کردند که با پایان این دوره و فروپاشی شوروی سابق، این کمیته به «کمیته صلح جاری» تغییرنام یافت و کانون تهاجمات روانی آن را جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران و هواداران منطقه ای آن قرار داد.

امروز جنگی واقعی بین این دو تفکر وجود دارد و دشمن زبون همه سناریوهای سخت و نرم و نیمه سخت را مورد آزمایش قرار داده است؛ از همان زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی یکی سناریوی تحریک قومیت‌ها، ترور شخصیت‌های انقلابی، علمی و سیاسی، کودکان و نوجوانان، کودتا، حمله نظامی مستقیم آمریکا، تحمیل جنگ تمام عیار و مقاومت 8ساله ملت شجاع و مقاوم ایران، تحریم‌ها و ده‌ها توطئه دیگر؛ هیچکدام نتیجه نداد و ملت ایران با اقتدار و با بصیرت با لبیک به ندای رهبر و امام خود در صحنه حضورداشته ، توطئه‌ها را خنثی، امید دشمنان را تبدیل به یأس و ناامیدی و فتنه‌1ها را کور کرده‌اند.

امروز آمریکا، صهیونیزم و ولد شوم آنان -آل سعود خائن و مزدوران آن- در داخل و خارج بدانند، ملت ایران در برابر خیانت‌ و توطئه‌های آنان غفلت و کوتاهی نکرده و با تمام وجو داز نظام اسلامی، ولایت و امامت و پرچم پرافتخار آن که نماد اقتدار، غیرت و ملیت کشوراست، دفاع خواهد کرد. توهین‌کنندگان به این نماد، پاسخ دندان‌شکن خود را از ملت دریافت کردند و حضور حماسی و خروش انقلابی ملت هشداری است به مدعیان دموکراسی، حقوق بشر، آزادی و استقلال که به دروغ خود را مدافع ملت‌ها معرفی کرده، اما با دستکش‌های مخملی علیه ملت‌ها اقدام می‌کنند. اینان بدانند ملت انقلابی و ولایی تا زنده است مدافع انقلاب اسلامی و نظام ولایی که در به‌دست آوردن و برای حفظ آن بهترین عزیزان خود را ازدست داده‌،خواهندبود و جز زحمت وخفت برای دشمنان چیزی باقی نخواهد ماند.

انقلاب اسلامی روح مطالبه‌گری، استقلال، آزادی و قانون‌مداری را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده است و در طول سال گذشته در پی اصلاح امور و اثبات کارآمدی نظام اسلامی است. البته مشکلاتی وجودارد و از مسؤولان انتظار می رود با جدیت تمام و با روحیه انقلابی و جهادی در حل مشکلات مردم، اشتغال‌زایی وپیشرفت اقتصادی بکوشند و به فرصت و سوژه دست دشمنان و بدخواهان مردم که تا دیروز این ملت را تروریست عنوان می‌خواندند و امروز به دروغ طرفدار ملت شده‌اند، ندهد.

دشمنان خبیث، با استفاده از تاکتیک‌های جنگ نرم و انواع شایعات مانند شایعه تفرقه‌افکن، شایعه هراس‌آور، شایعه آتشین و خزنده در فضای مجازی به دنبال ایجاد ناامنی، قانون گریزی، اغتشاش، ترویج خشونت و اهانت به مقدسات ما هستند و به یقین راه حل مشکلات اقتصادی اینها نیستند.

اگر آمریکا و دیگر کشورهای همسو با آن دوستدار ملت ما بودند، چرا تحریم‌های فلج کننده را علیه ما روا داشتند و همچنان بر آن اصرار دارند؟ چرا ترامپ دیوانه و بی‌تجربه از ورود اتباع ایرانی به آمریکا ممانعت و از اغتشاشگران و فتنه‌گران سال‌های 78 و 88 و روزهای گذشته حمایت می‌کند؟ آنها ازملت ایران سیلی خورده‌اند و در اندیشه تلافی آن هستند؛ غافل از اینکه ملت ما و شجره طیبه جمهوری اسلامی تبدیل به قدرتی قوی، رعنا قامت و تنومند شده است که دشمنان آن هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

ملت باردیگر  با بصیرت اقتدار خود را در خنثی‌سازی توطئه دشمنان و قانون‌شکنان و متجاوزان به حریم پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از ولایت و امامت به نمایش گذاشتند. این هشدار و اتمام حجت بزرگی با دشمنان و دوستان و مسؤولان بود که حواسشان جمع باشد. دشمنان عبرت بگیرند و دوستان و مسؤولان در خدمت به مردم و حل مشکلات غفلت نکنند و کوشا باشند. دشمنان بدانند کوچک‌تر از آنند که بتوانند در اراده فولادین و انقلابی ملت ولایی و انقلابی ایران در تداوم راه روشن و نورانی انقلاب و تحقق آرمان‌های آن خللی ایجاد کنند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات